۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۴۷۳۶۱

توزیع ۳۲۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی در بین اصحاب رسانه خوزستان

توزیع ۳۲۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی در بین اصحاب رسانه خوزستان
رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان از تهیه ۳۲۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی و توزیع در میان اصحاب رسانه استان خبر داد.
سجاد بهمئی، رییس بسیج رسانه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: بسیج رسانه استان در راستای خدمات رسانی به جهادگران اصحاب رسانه و به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به تهیه و توزیع ۳۳۰ بسته ضدعفونی و بهداشتی اقدام کرد.

رییس بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه تاکنون در دو مرحله مواد بهداشتی در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در مرحله اول ۱۶۰ بسته بهداشتی در میان اصحاب رسانه توزیع شد، خدمت به جهادگران عرصه رسانه استان که برای اطلاع رسانی به بخش‌های مختلف اعزام می‌شوند را وظیفه خود می‌دانیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه چنین اقداماتی در قالب قرارگاه رسانه‌ای مقابله با ویروس کرونا و کمیته رسانه‌ای قرارگاه شفا انجام شده است، خاطرنشان کرد: بازدید از کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی و اعلام فراخوان دریافت انتشارات اخبار رسانه‌های الکترونیک و مکتوب استان در مقابله با کرونا برای تبدیل به کتابچه از دیگر اقدامات سازمان برای اصحاب رسانه است.

بهمئی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش اصحاب رسانه خوزستان گفت: به همین منظور تولید ۲۵ کلیپ آموزشی و تولید ۶۵ اینفوگرافی ویژه آموزش مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

وی در پایان از جهادگران اصحاب رسانه خوزستان برای دریافت بسته‌های ضدعفونی و بهداشتی دعوت به عمل آورد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات