۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۶۴۴۶۳۶

مقدس نمایان متحجر شیعه انگلیسی

مقدس نمایان متحجر شیعه انگلیسی
مقدس نمایان متحجر شیعه انگلیسی با هتک حرمت حرمین در مشهد و قم، مزدوری و انحراف خود را نشان دادند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، در روز‌هایی که مراجع عظام تقلید بنا به توصیه‌های پزشکان و برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، با تعطیلی حرم‌های اهل بیت (ع) در مشهد و قم مخالفتی نکرده و عموم را بر رعایت توصیه‌های پزشکی تشویق می‌نمایند، اما مقدس نمایان متحجر در اقدامی ناپسند و برای شعله ور کردن تعصبات مذهبی، باز آتش به دل زخمی دریا انداختند و بر باب الجنه، آتش گشوده و حریم حرم اهل بیت (علیهم‌اسلام) را شکستند.

امام زمان (عجل الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) می‌گویند که «قد آذانا جهلاء الشیعه وحمقائهم»، چنین شیعیانی انگلیسی دل امام عصر خود و میلیون‌های شیعی را جریحه دار کردند؛ حقیقت عظیم و باطن انسانی دین پنهان نمی‌مانْد اگر خوارج مدرن اندیشه‌های مترقی شیعه را به لجن نمی‌کشیدند.

جماعت جاهل یا همان شیعه انگلیسی، یک مشت مقدس نمایِ مرتجع و خط گرفته از فرقه انحرافی شیرازی‌ها، به بهانه بسته شدن در حرم‌های مطهر در قم و مشهد، که در شرایط اضطراری برای امنیت جان مردم و با موافقت تمام مراجع عظام تقلید و بزرگان همراه بود؛ به حرم‌ها حمله می‌کنند و با شکستن در‌ها و آسیب رساندن به نیرو‌های محافظ به حرم وارد می‌شوند!

البته هر انسان آگاهی می‌داند که حساب این جماعت مزدور و منحرف از مردم مؤمن و متمدن شیعه در قم و مشهد جدا است و هر قدر هم رسانه‌های معاند (با همراهی روغنفکران غربزده داخلی و اربابانشان) بخواهند این دو را به هم پیوند دهند، جوانان مؤمن و مدافعان راستین دین بیدارند و اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

امروز، مؤمنان واقعی و شیعیان راستین اهل بیت (علیهم السلام)، همان‌هایی هستند که از هر کاری برای کمک به رفع این بیماری منحوس کوتاهی نمی‌کنند، از حضور و خدمت در بیمارستان‌ها، تا تهیه مواد ضدعفونی و ماسک و ملزومات بهداشتی و ضد عفونی شهر‌ها و روستا‌ها و ...

دردا که ایران تنها کشوری است که همزمان با حمله بیولوژیک و بیماری کرونا، گرفتار جنگ رسانه‌ای تمام عیار در تمام جهات اقتصادی، فرهنگی و در رأس آن‌ها اعتقادات مذهبی شده است آن هم بدون هیچ تدبیری برای مقابله!. /۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات