۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۴۸۹۰۲

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
برگزاری جشنواره رسانه‌ای شفا، بازرسی از اماکن و باشگا‌های ورزشی و افتتاح ساختمان مجتمع خدماتی رفاهی فتح المبین دزفول چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سجاد بهمئی، مسؤول بسیج رسانه خوزستان اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای استانی شفا با موضوع رسانه و کرونا در قالب‌های تیتر، خبر، گزارش، عکس، موشن گرافی، اینفو گرافی و کلیپ باهدف تجلیل از زحمات اصحاب رسانه استان خوزستان برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج رسانه خوزستان بیان داشت: همچنین رابطه قرار بود اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و تجلیل از بهترین‌ها در اسفندماه سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا، لغو شد که ان شاءالله از برترین‌های جشنواره ابوذر و شفا همزمان تجلیل می‌شود.

بهمئی عنوان داشت: جزئیات و پوستر جشنواره شفا به زودی از سوی سازمان بسیج رسانه استان خوزستان اعلام می‌شود.

آغاز مرحله دوم بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی برای پیشگیری از کرونا

رضا باقری، مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران استان، به همراه معاون توسعه ورزش و مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بصورت میدانی از اماکن و  باشگاه‌های ورزشی بازرسی و نظارت به عمل آورد.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران با تشکر از پیگیری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و همکاران در پیگیری بازرسی‌های اماکن ورزشی ادامه داد: از مدیران باشگاه‌هایی که از ابتدا شیوع ویروس کرونا، مطابق با ابلاغ مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا همکاری کامل داشته و در جهت حفظ سلامت خود و ورزشکاران، باشگاه‌های خود را تعطیل نمودند، تقدیر و تشکر دارم.

باقری بیان داشت: تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی بصورت استیجاری مشغول فعالیت هستند و متحمل هزینه‌هایی شدند، با همه این اوصاف حفظ جان ورزشکاران را در اولویت کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در زمان شیوع کرونا برخی باشگاه ها، فعالیت خود را ادامه دادند که با بازرسی و پیگیری‌های انجام شده دستور پلمپ ۲۱ باشگاه متخلف صادر شد.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران گفت: در روز‌های آتی نیز برنامه‌های متعددی از جمله ضدعفونی اماکن و باشگاه‌های ورزشی و نیز توزیع بسته‌های بهداشتی در بین خانواده‌های ورزشکاران محروم و کم بضاعت انجام خواهد شد.

افتتاح ساختمان مجتمع خدماتی رفاهی فتح المبین دزفول

سرهنگ ملک پور، مسئول خدمات کارکنان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار داشت: با حضور فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان ضمن افتتاح ساختمان مجتمع خدماتی رفاهی فتح المبین دزفول، از زحمات چندساله سردار کوچک، در پیگیری و احداث این پروژه تقدیر و تشکر شد.

مسئول خدمات کارکنان سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مراسم با حضور فرمانده و مسئولان سپاه دزفول و نیز معاونت‌های ستادی سپاه استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: سردار شاهوارپور با اشاره به اهمیت طرح نشاط و تعالی خانواده‌ها بر ارائه خدمات تالاری و رستورانی به خانواده محترم شهدا و روحانیت معظم و ایثارگران و پاسداران و افزایش روحیه و نشاط نیرو‌ها و بر تجهیز هر چه سریعتر مجتمع، تأکید کرد.

برگزاری دومین جشنواره شهرستانی مالک اشتر در دزفول

دومین جشنواره شهرستانی مالک اشتر، در ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار گردید.

این آیین که به منظور معرفی و تجلیل از موفق‌ترین رده‌های این ناحیه برگزار می‌شود با حضور سردار معین پور جانشین سپاه حضرت، ولی عصر (عج) استان خوزستان برگزار شد.

لازم به توضیح است شهرستان دزفول برای ششمین سال پیاپی به عنوان ناحیه برتر جشنواره استانی مالک اشتر استان خوزستان برگزیده شده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات