۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۴۸۹۰۷
نماینده ولی فقیه در قزوین:

مردم استان قزوین در انجام رسالت مواسات و همدلی مؤمنانه جدی هستند

مردم استان قزوین در انجام رسالت مواسات و همدلی مؤمنانه جدی هستند
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: شاهد خیزش جهادگونه و بسیج عمومی مردم در سراسر قزوین برای حضور فعالانه در عرصه مواسات و همدلی مؤمنانه هستیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه شاهد خیزش جهادگونه و بسیج عمومی مردم در سراسر کشور و استان برای حضور جدی و فعالانه در عرصه مواسات، همدلی و همراهی با نیازمندان هستیم، اظهار داشت: بحمدالله همه مردم و اقشار استان قزوین در انجام این رسالت جدی هستند و مسجدالنبی (ص) هم پایگاه مهم امر مواسات در دیار مینودری قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به نقش مهم رسانه‌های استان در اطلاع‌رسانی اخبار قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه گفت: رسانه‌های استان قزوین با کار جهادی خود در این عرصه و فضای فرهنگی، تبلیغی و معنوی را به وجود می‌آورند که نقش مهمی در ترغیب قلوب مردم و مؤمنین برای یاری رساندن به محرومان و نیازمندان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: چه کسانی که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی در قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه حضور پیدا می‌کنند و چه کسانی که در شناسایی نیازمندان و توزیع امکانات در میان مستمندان با قرارگاه همراهی می‌کنند، نقش بزرگی را در انجام این خیزش الهی و مردمی بازی می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ همه اقشار اعم از مسئولان دولتی، سپاه پاسداران، بسیج مردمی، بازار، اصناف، روحانیون، حوزه‌های علمیه، ائمه جماعات، خادمان و فعالان مساجد همه دست به دست هم دادند که از این امتحان الهی سربلند و موفق بیرون بیاییم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات