۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۴۹۱۰۶

تقدیر بسیج جامعه پزشکی خوزستان از مدافعان سلامت

تقدیر بسیج جامعه پزشکی خوزستان از مدافعان سلامت
سرهنگ تیموری با اشاره به تلاش‌های بسیار مدافعان سلامت، گفت: به پاس چنین تلاش‌هایی از کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا، تقدیر و تشکر می‌شود.
سرهنگ الماس تیموری، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه نقاهتگاه از مسائل ویژه و اولویت دار در بحث بهداشت و درمان است، خاطرنشان کرد: دوره نقاهتی پس از ترخیص از بیمارستان و در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس است که در این باره ۷۰۰ تا ۸۰۰ تخت نقاهتگاهی با تجهیزات کامل، پزشک و پرستار در استان آماده است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در مقابله با کرونا ویروس اظهار داشت: این عزیزان خط مقدم مبارزه و مدافعان سلامت هستند و همچون دوران جنگ خدمت رسانی می‌کنند، در شرایط حساس و ویژه‌ای در بیمارستان‌ها مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

این مقام مسؤول ادامه داد: جا دارد به پاس چنین زحمات بی شمار و جانفشانی‌های صورت گرفته از کادر درمانی که به صورت مستقیم درگیر کرونا در بیمارستان‌ها هستند، تقدیر و تشکر صورت بگیرد.

سرهنگ تیموری با بیان اینکه از همه مدافعان سلامت استان تجلیل می‌شود، بیان داشت: کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، از سوی بسیج جامعه پزشکی استان، شناسایی شده و در این باره لوح تقدیر و کارت هدیه‌ای آماده شده تا در اختیار چنین مدافعانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت در برخی موارد صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: محل سکونت چنین عزیزانی را یافته و بسیج اقشار با حضور در منازل مدافعان سلامت، تقدیر و تشکر ویژه‌ای به عمل می‌آورد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات