۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۴۹۱۹۱
از سوی مسؤول پذیرش حوزه های علمیه خواهران؛

جزئیات پذیرش حوزه علمیه خواهران برای سال تحصیلی جدید تشریح شد

جزئیات پذیرش حوزه علمیه خواهران برای سال تحصیلی جدید تشریح شد
بابابی گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir، اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا سرکار خانم مریم بابایی مسؤول پذیرش حوزه های علمیه خواهران در نشست خبری آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران در سال جدید تحصیلی که صبح امروز در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، گفت: پذیرش حوزه علمیه خواهران در سال 1399-1400 در سه مقطع عمومی، عالی و تخصصی از اول اردیبهشت آغاز شده است.

بابایی با بیان اینکه پذیرش در مقطع عمومی (کارشناسی) صرفا به صورت حضوری و تمام وقت انجام می شود، عنوان کرد: دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر و همچنین دارندگان مدرک سیکل و یا کسانی که پایه هشتم دوره اول متوسطه را به پایان رسانده اند می توانند با رعایت شرایط سنی در مقطع کارشناسی اقدام به ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به دغدغه داوطلبان و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی پذیرش مقطع عمومی بدون آزمون ورودی انجام می شود، اظهار داشت: سوابق تحصیلی داوطلب(معدل کل دیپلم) معیار سنجش سطح علمی خواهد بود و داوطلبان از بالاترین امتیاز به میزان سه برابر ظرفیت مدارس علمیه برای مصاحبه معرفی می شوند.

مسؤول پذیرش حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه پذیرش حوزه علمیه خواهران در مقطع کارشناسی ارشد در سه بخش حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری خواهد بود، ابراز کرد: پذیرش علاقه مندان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون و مصاحبه علمی است.

بابایی با اشاره به اینکه چهار رشته تفسیر تطبیقی، فقه خانواده، حکمت متعالیه، کلام اسلامی و علوم و معارف قرآنی برای مقطع دکتری در نظر گرفته شده است، بیان داشت: تحصیل در این مقطع به صورت حضوری، تمام وقت و از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی خواهد بود.

مسؤول پذیرش حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه زمان ثبت نام در سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران تا 31 اردیبهشت است، گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir دفترچه راهنمای پذیرش، فهرست مدارس علمیه را دریافت و اقدام به ثبت نام کنند./1350/پ202/ب1

ارسال نظرات