۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۴۹۲۷۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از فضای مجازی به منظور تقویت نشست های دینی در ماه رمضان

ضرورت بهره گیری از فضای مجازی به منظور تقویت نشست های دینی در ماه رمضان
حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت بهره گیری از فضای مجازی به منظور تقویت برنامه های دینی و قرآنی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشستی با مسؤولان شهرستان رامسر به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور اشاره کرد و گفت: رعایت اصول بهداشتی برای شکست کامل کرونا در جامعه ضروری است.
 
وی با بیان این که عمل به توصیه‌های بهداشتی در جامعه از سوی آحاد مردم به منظور مقابله با این بیماری ضروری است، افزود: باید برای مقابله با کرونا همراه سایر متخصصان امر حرکت و با جدید بیشتری اصول بهداشتی را رعایت کنیم.
 
امام جمعه ساری با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و همچنین فاصله گذاری هوشمند در کشور، خاطرنشان کرد: اگر عموم مردم به این اصول و توصیه‌های مهم بهداشتی عمل کنند به طور حتم در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور خواهیم بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آغاز مشاغل کم ریسک در کشور به معنای مهار کرونا نیست، تصریح کرد: خطر شیوع و انتقال این ویروس جدی است و مردم باید به توصیه‌های بهداشتی همانند گذشته به طور جدی عمل کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که مردم باید طرح فاصله گذاری اجتماعی را با دقت بیشتری اجرا کنند، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های قطع زنجیره انتقال اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی است.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان این که از ظرفیت معنوی این ماه با فضیلت باید بیشتر بهره گیریم، تصریح کرد: امیدواریم با بهتر شدن شرایط بتوانیم در نیمه دوم اردیبهشت نشست‌های قرآنی در مساجد داشته باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود همچنین به ظرفیت فضای مجازی در جهت تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی اشاره کرد و گفت: با توجه به این که این روز‌ها به دلیل شیوع کرونا نشست‌ها و محافل مذهبی برگزار نمی‌شود، باید از ظرفیت فضای مجازی در جهت تبیین و تبلیغ معارف دینی بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که در این ایام که تجمع در مساجد تعطیل است مسجد باید در فضای مجازی ایجاد شود، افزود: باید با بهره گیری از فضای مجازی یک شبکه رسانه‌ای بزرگ به منظور تقویت مباحث معنوی، تبلیغی، ذکر، دعا، توسل و همچنین برنامه‌های شب‌های قدر ایجاد شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات