۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۶۴۹۲۷۷
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

رزمایش کمک مؤمنانه، تبدیل تهدید به فرصت است

رزمایش کمک مؤمنانه، تبدیل تهدید به فرصت است
امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه رهبرانقلاب، تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنند، گفت: احسان و کمک به فقرا یکی از تهدید‌های تبدیل شده به فرصت در زمان شیوع کرونا است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، عصر امروز با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به افراد نیازمند و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری توسط سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در سراسر استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این رزمایش اظهار داشت: پس از فرمان رهبری برای تشکیل قرارگاه مواسات و رزمایش مؤمنانه، استان خوزستان به برکت سپاه ولی عصر (عج) و عزیزانی که قرارگاه را تشکیل خواهند داد تا دو ماه پس از ماه رمضان، کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را ادامه خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: بخشی از جامعه هدف رزمایش که حدود یک میلیون هستند، ۵۰۰ هزار بسته معیشتی دریافت خواهند کرد که مرحله اول آن امروز برگزار شد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه امام سجاد (ع) انفاق، زکات و صدقه را در روز‌های ورود ماه مبارک رمضان بسیار انجام می‌دادند، عنوان داشت: رسالت و وظیفه همه ما تأسی به قرآن و اهل بیت (ع) است تا در ماه رمضان، که ماه عبودیت است به به بندگی و تقوای الهی، دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه انسان باید تقوای الهی، عبادی و اقتصادی را رعایت کند، گفت: این سه مرحله باید در انسان تکمیل شود تا بتوان از قرآن کریم و اهل بیت (ع) بهره برد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همیشه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند، عنوان داشت: بشریت، خودخواه و مدعی رسیدن به سایر کرات با یک ویروس نادیدنی با چشم، به زانو در آمد؛ رهبرانقلاب همزمان با شیوع ویروس کرونا، ورود کرده و توصیه‌هایی ارزنده‌ای بیان داشت، توصیه‌هایی که تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه احسان و کمک به فقرا یکی از تهدید‌های تبدیل شده به فرصت در زمان شیوع کرونا است، اظهار داشت: پس از فرمان رهبری بر تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات، بلافاصله قرارگاه مواسات و همدلی با تلاش سردار شاهوارپور شکل گرفت.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه رویداد‌ها حضور دارد، گفت: تشکیل سپاه از اندیشه‌های ناب امام راحل بود، اگر سپاه نبود خبری از انقلاب اسلامی، عراق، سوریه، یمن و لبنان نبود و آمریکایی‌ها همچون گذشته در منطقه جولان می دادند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات