۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۴۹۲۷۸
در قالب رزمایش سراسری کمک مومنانه؛

۳۱ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان و ضرر دیدگان کرونا توزیع می‌شود

۳۱ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان و ضرر دیدگان کرونا توزیع می‌شود
سردار شاهوارپور گفت: در مرحله اول رزمایش سراسری کمک مومنانه ۳۱ هزار بسته معیشتی با یاری مردم و خیران در میان نیازمندان توزیع می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، عصر امروز در رزمایش سراسری مواسات کمک مؤمنانه، با بیان تدبیر رهبرانقلاب برای کمک به نیازمندان و فقرا اظهار داشت: در همین باره تدابیر رزمایش مواسات با محوریت امام جمعه اهواز شکل گرفت و مرحله اول آن با حضور همه نواحی و پایگاه‌های مقاومت سراسر استان اجرایی شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش بیش از ۳۱ هزار بسته معیشتی با یاری مردم و خیران توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم چرخه کمک رسانی به نیازمندان و فقرا با حضور نهاد‌ها و سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خیرانی که در آستانه ماه رمضان نذوراتی دارند، تداوم داشته باشد.

این مقام مسؤول ابراز امیدواری کرد تا در مبارزه با ویروس کرونا، فرهنگ ایثارگری و مجاهدت همچون دوران دفاع مقدس تکرار شود.

سردار شاهوارپور بیان داشت: همانطور که امروز در مساجد و منازل شاهد خدمت رسانی و تهیه ملزومات کادر درمانی، پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، در رزمایش کمک مؤمنانه بنا است تا به مردمی که از کرونا ضرر دیده و کاسبی و کارگاه هایشان تعطیل شده، خدمتی شود.

لازم به ذکر است، رزمایش سراسری کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری توسط سپاه ولی عصر (عج) خوزستان درسراسر استان با حضور فرمانده سپاه استان و نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات