۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۴۸۸۷۳
از سوی کادر مدیریتی مدرسه خدیجه کبری سوسنگرد صورت گرفت؛

تخصیص ۱۵ درصد حقوق فروردین و اردیبهشت ماه برای نیازمندان

تخصیص ۱۵ درصد حقوق فروردین و اردیبهشت ماه برای نیازمندان
بیت سیاح گفت: مدیریت و کادر مدرسه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد بر آن شدند تا ۱۵ درصد از حقوق فروردین و اردیبهشت ماه را برای نیازمندان اختصاص بدهند.
خانم بیت سیاح، مدیر مدرسه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اختصاص ۱۵ درصد حقوق کادر و مدیریت مدرسه برای نیازمندان خبر داد و گفت: مدیریت و کادر مدرسه بر آن شدند تا ۱۵ درصد از حقوق فروردین و اردیبهشت ماه را برای نیازمندان اختصاص بدهند ضمن اینکه برخی اساتید ۲۰ درصد و برخی دیگر همه حقوق دو ماه را برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اختصاص دادند.

مدیر مدرسه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد با بیان اینکه حوزه علمیه به عنوان امام جامعه باید الگو باشد، خاطرنشان کرد: چنین اقدامی را به اقتدا از سپاه پاسداران انجام دادیم، ضمن اینکه در این مدت با دعوت از بانوان مسؤول بسیج، آموزش و پرورش و مؤسسه خیریه، پویش رزمایش همدلی را راه اندازی کردیم.

بیت سیاح ادامه داد: در این پویش بنا است تا با مراجعه به ادارات و بانک‌ها برای حضور در پویش و تخصیص مبلغی اندک از حقوق دعوت کنیم، کار‌ها از امروز و با مراجعه به دو بانک آغاز شد که شاهد استقبال بسیار خوب کارمندان بودیم.

وی با بیان اینکه رزمایش همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان و در راستای همیاری و کمک رسانی به نیازمندان و فقرا صورت می‌گیرد، عنوان داشت: همزمان با تعطیلات سال جدید، کارگاه تولید ماسک مدرسه با ظرفیت تولید روزانه ۵۰ تا صد ماسک راه اندازی شد، تولید این تعداد ماسک با توجه به بضاعت مالی مدرسه است.

مدیر مدرسه علمیه خدیجه کبری سوسنگرد با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی برای خرید قربانی در سوم رجب و نیمه شعبان بیان داشت: گوشت‌های قربانی در میان نیازمندان توزیع شد، در این مدت پکیج بهداشتی و بسته‌های غذایی هم در میان آسیب دیدگان و افرادی که در نتیجه بیکاری، شغل از دست داده بودند، توزیع شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات