۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۶۴۹۲۸۴
حجت الاسلام جباری:

ملت ایران در مقابله با کرونا جلوه‌های زیبایی از وحدت و همبستگی را آفریدند

ملت ایران در مقابله با کرونا جلوه‌های زیبایی از وحدت و همبستگی را آفریدند
امام جمعه بهشهر گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابله با ویروس کرونا جلوه‌های زیبایی از وحدت و همبستگی را آفریدند که دنیا را تکان داده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان به طرح رزمایش مواسات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این طرح فرصت مناسبی برای کمک به محرومان و مستمندان در ماه مبارک رمضان است.
 
وی با بیان این که از ابتدای طرح این رزمایش شاهد تحرک بسیار خوبی میان عموم مردم به ویژه گروه‌های جهادی هستیم، افزود: همه باید در حد توان و ظرفیت خود در اجرای این طرح مشارکت کنند.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که بسیاری از خانواده‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند، بیان داشت: باید با تدبیر و برنامه ریزی مناسب مشکلات اقتصادی این اقشار به حداقل ممکن برسد.
 
امام جمعه بهشهر با بیان این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، خسارت‌های بسیاری به مردم و مشاغل وارد کرده است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در کشور به منظور کمک به نیازمندان جامعه استفاده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ماه مبارک رمضان، ماه انفاق و کمک به نیازمندان و فقرا است، تصریح کرد: دراین روز‌های سخت، وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان می‌تواند بهترین راه حل برای برون رفت از مشکلات و گرفتاری‌های موجود باشد.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که به برکت ولایت فرصت‌های بسیاری در کشور به وجود آمده است، گفت: خداوند متعال برای ولایت ارزش بیشتری قائل شدند و اهمیت این مسأله را می‌توان در روز غدیر و تعیین جانشین پیامبر پس از ۲۳ سال تبلیغ دین و آوردن سعادت و وحدت برای امت خود به وضوح می‌بینیم.
 
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که مردم فهیم و قدرشناس ما در همه صحنه‌ها خوش درخشیدند، بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا شاهد یک عزم ملی برای مقابله با این بیماری در میان آحاد مردم هستیم که این مسأله بسیار ارزشمند است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خوشبختانه این ویروس منحوس با وحدت مردم و مسؤولان تا حدودی مدیریت شد، ادامه داد: به طور حتم اگر این وحدت و همدلی نبود امروز شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به وضعیت بحرانی آمریکا و اروپا در مقابله با ویروس کرونا، افزود: علیرغم همه محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که از سوی دشمنان صورت گرفت، اما مردم و مسؤولان کشورمان در این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند.
 
وی در ادامه سخنان خود با تجلیل از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان‌ها در مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مردم ما در مقابله با ویروس کرونا جلوه‌های زیبایی از وحدت و همبستگی را آفریدند که دنیا را تکان داده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات