۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۴۹۳۱۶

سالن ورزشی و ساختمان بسیج طلاب ناحیه مقاومت کاشان آماده بهره برداری شد

سالن ورزشی و ساختمان بسیج طلاب ناحیه مقاومت کاشان آماده بهره برداری شد
حجت الاسلام پایواره از آماده شدن سالن ورزشی چند منظوره و ساختمان بسیج طلاب و روحانیون ناحیه مقاومت بسیج کاشان خبر داد.
حجت الاسلام قاسم پایواره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: پروژه سالن چند منظوره ورزشی از سال ۹۲ و پروژه ساختمان اداری بسیج طلاب کاشان از سال ۹۶ آغاز شد و همزمان با نیمه شعبان امسال آماده بهره برداری شد.

وی افزود: پروژه ساختمان بسیج طلاب کاشان به مساحت ۲۱۰ مترمربع در دو طبقه که طبقه همکف شامل بسیج ادارات و بسیج دانشجویی و طبقه فوقانی ویژه حوزه بسیج طلاب است که با هزینه‌ای بیش از ۵ میلیارد ریال احداث شده است.

حجت الاسلام پایواره گفت: پروژه سالن ورزشی چند منظوره بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان نیز به مساحت ۴۲۴ متر مربع شامل سالن ورزشی، بخش اداری و رختکن و تجهیزات و امکانات ورزشی با هزینه‌ای بیش از ۴ میلیارد ریال احداث شده است.

مسؤول بسیج طلاب ناحیه مقاومت کاشان با تقدیر از فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج)، ناحیه مقاومت بسیج کاشان، سازمان بسیج طلاب استان اصفهان و همچنین مساعدت معاونت مهندسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، یادآور شد: اعتبارات این دو پروژه از سوی معاونت مهندسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تامین شده و از سوی معاونت مهندسی ناحیه کاشان به مرحله اجرا درآمده است.

به گفته وی شهرستان کاشان در استان اصفهان بین ۵ حوزه سازمان بسیج طلاب استان اصفهان تنها شهرستانی است که دارای سالن ورزشی مستقل است.

حجت الاسلام پایواره گفت: سالن ورزشی و ساختمان بسیج طلاب ناحیه مقاومت کاشان در فاز یک ناجی آباد جنب پارک جوان با اعتباری نزدیک به ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان احداث شده است.

لازم به ذکر است، ۳ هزار و یکصد بسیجی خواهر و برادر از دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل عضو پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون و پایگاه بسیج ائمه جماعات مساجد هستند که در بین آن‌ها ۱۱۰ نفر از پایگاه بسیج اساتید حوزه این دو شهرستان هستند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات