۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۴۹۳۶۳
امام‌جمعه شیروان:

سپاه پاسداران بازوی معنوی ولایت‌فقیه در نظام اسلامی است

سپاه پاسداران بازوی معنوی ولایت‌فقیه در نظام اسلامی است
امام‌جمعه شیروان گفت: تا زمانی که مردم آگاه بوده و سپاه پاسداران به‌عنوان بازوان معنوی ولایت‌فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به منافع شیطانی خود دست یابد.

حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این نظام بعد از تحمل شکست در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران در جبهه‌های سیاسی، نظامی، سیاسی و فرهنگی؛ خیال می‌کنند که می‌توانند ایران را با اعمال فشارها و تحریم‌های اقتصادی وادار به عقب‌نشینی از مواضع اصولی و ارزشی خود بکنند.

امام‌جمعه شیروان گفت: اما تا زمانی که مردم آگاه و ولایتمدار ما مسلح به سلاح بصیرت بوده و تا زمانی که سپاه پاسداران به‌عنوان بازوان معنوی ولایت‌فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود دست یابد.

حجت‌الاسلام تکمیلی اضافه کرد: بی‌تردید سپاه پاسداران دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، دست زیاده خواهان و متعرضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: غیر از اینکه سپاه در تمامی عرصه‌های دفاع از نظام و ولایت و همچنین تمامیت ارضی کشور و امنیت، گام‌های مهمی را برداشته است، تبلور ایمان و انسان‌دوستی سبزپوشان ولایتمدار را نیز می‌توان در کمک‌رسانی و مساعدت به هم‌وطنان در جهاد سلامت و شکوه خدمت به مردم ایرانِ انقلابی مشاهده کرد که جان‌برکف، یاریگر هم‌وطنانمان هستند.

حجت‌الاسلام تکمیلی خاطرنشان کرد: به بن‌بست رسیدن نقشه‌های دشمن و نمایان شدن رذالت فرهنگی در دنیای غرب حتی در قبال پزشکان و پرستاران خط اول مبارزه با ویروس کرونا و تبعیض در یاری‌رسانی به مردم آن دیار، نشان از توحش در برابر فرهنگ انسانی است.

امام‌جمعه شیروان عنوان کرد: از سویی دیگر، ایمان به ادامه حرکت در این صراط خدمت و مهرورزی، هر روز بیش از پیش در وجود جوانان سپاهی شعله‌ور می‌شود و عاقبت این راه، همان وعده خداوند است که «فان حزب الله هم الغالبون».

حجت‌الاسلام تکمیلی افزود: سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکای به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است.

وی اضافه کرد: این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به‌خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیروهای مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جان‌فشانی کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات