۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۴۹۴۴۴
سردار معین پور خبر داد؛

ساخت ۳ منزل در منطقه سیل زده بامدژ

ساخت ۳ منزل در منطقه سیل زده بامدژ
سردار معین پور با اشاره به اقدامات حوزه شهید تندگویان در مناطق سیل زده خوزستان، گفت: ساخت سه منزل برای محرومان سیل زده سبب دلگرمی مردم به نظام اسلامی می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار معین پور، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز در آیین افتتاح خانه‌های مسکونی سیل زادگان در منطقه بامدژ، با بیان اینکه بامدژ در سیل سال گذشته نخستین منطقه سیل زده استان بود، خاطرنشان کرد: همه روستاها، مزارع و جاده‌های مواصلاتی منطقه به زیر آب رفت، در مرحله اول تلاش همه نیرو‌های امدادی و بسیجی خدمات رسان، نجات سیل زدگان و جابجایی احشام بود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز بازسازی مناطق سیل زده بامدژ پس از فروکش آب، عنوان داشت: گروه‌های جهادی و حوزه شهیدتندگویان همزمان با تلاش برای آبگرفتگی منازل سیل زده، به توزیع بسته‌های معیشتی، غذا‌های گرم و اقلام بهداشتی اقدام کردند.

این مقام مسؤول ادامه داد: پس از فروکش آب اقدامات جدی از قبیل آماده سازی منازل، تخلیه منازل و مزارع از آب و بازسازی و احداث خانه‌های خراب شده ناشی از سیل در دستور کار قرار گرفت که در این باره گروه‌های جهادی و بسیج ادارات به ویژه حوزه شهید تندگویان یاری رسان بودند.

سردار معین پور با بیان اینکه بسیج حوزه شهید تندگویان در عرصه تقدیم کمک‌های معیشتی، بازسازی، بهداشت و درمان در مناطق سیل زده استان فعال است، اضافه کرد: ۳ خانه محروم از سوی حوزه شهید تندگویان و پایگاه‌های تابعه در منطقه بامدژ افتتاح شده است، چینن اقدامی سبب خوشحالی و دلگرمی مردم به نظام اسلامی شده و آن را هدیه‌ای از رهبرانقلاب می‌دانند.

وی با بیان اینکه کمک‌ها به سیل زدگان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در بحث ویروس کرونا نیز شاهد ورود بسیج حوزه شهید تندگویان هستیم و در این مدت ضدعفونی محله هاو مناطق مختلف و در اختیار قرار دادن سالن برای ایجاد نقاهتگاه، تهیه ماسک و اقلام بهداشتی را عهده دار شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات