۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۴۶۸۹۰

برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب عصر جدید

برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب عصر جدید
حجت الاسلام خاکی گفت: معاونت تهذیب مدرسه آیت الله قاضی دزفول، با همکاری کتابفروشی وارثین، مسابقه مجازی «شرحی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» را برگزار می‌کند.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه با شیوع کرونا و ماندن مردم در خانه، فرصت بیشتری برای مطالعه فراهم می‌شود، اظهار داشت: بر همین اساس معاونت تهذیب مدرسه با همکاری کتابفروشی وارثین، مسابقه مجازی «شرحی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» را برگزار می‌کند.

معاون تهذیب مدرسه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه مسابقه با محوریت کتاب عصر جدید است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا ۲۱ فروردین ماه فرصت شرکت در مسابقه را دارند و در پایان به افراد برگزیده، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه کتاب عصر جدید شرح بیانیه گام دوم است، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه برای دریافت کتاب، عدد ۸ را به ۰۹۳۰۱۵۲۸۳۱۷ پیامک کرده و بصورت رایگان درب منزل تحویل خواهند گرفت.

حجت الاسلام خاکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان گفت: با توجه به توصیه‌های مسئولان بهداشت مبنی بر عدم برگزاری تجمعات، از همگان خواستار عدم برگزاری جشن‌های نیمه شبعان هستیم؛ هر چند که قطعا مؤمنان و ملت ایران بنا به مقتضیات زمان از برگزاری جشن‌ها امتناع خواهند کرد.

وی بیان داشت: بر همین اساس نذر‌های مردمی در نیمه شعبان را با نام نذر سلامتی امام زمان (عج) و امت امام زمان (عج) در راستای جهاد سلامت و اهدا میان خانواده‌های نیازمند، جمع خواهیم کرد و در قالب امور مربوط به سلامت توزیع کنیم.

معاون تهذیب مدرسه آیت الله قاضی دزفول خاطرنشان کرد: شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۷۷۲۰۴۳۱۹۷ بنام امیر محمددانش برای واریز وجوه نقدی اختصاص پیدا کرده است ضمن اینکه شماره تماس ۰۹۱۰۶۴۶۱۸۹۸ برای دریافت کمک‌های غیر نقدی تعیین یافت. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات