۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۴۹۴۴۵
از سوی طلاب خوزستانی صورت گرفت؛

راه اندازی پیک موتوری رایگان برای کمک به ضدعفونی منازل

راه اندازی پیک موتوری رایگان برای کمک به ضدعفونی منازل
حجت الاسلام موسوی زاده گفت: طلاب با همراهی دانشجویان و دانش آموزان به راه اندازی پیک موتوری رایگان برای کمک به ضدعفونی منازل پرداختند.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، عضو شورای ستاد مقابله با بحران حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به خوش درخشیدن ملت ایران در بحث مقابله با کرونا اظهار داشت: قرارگاه جهادی طلاب استان، اقدامات بسیار خوبی را همزمان با شیوع کرونا انجام داد، اقدامات صورت گرفته برای ملت قهرمان ایران بسیار ناچیز است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه تفقد و تشکر رهبری از طلاب خوزستانی مایه افتخار است، خاطرنشان کرد: ضدعفونی خیابان ها، اماکن و معابر عمومی، ناوگان حمل و نقل عمومی، جایگاه‌های سوخت، مراکز اداری و خدمات رسان همزمان با شیوع کرونا ویروس از سوی قرارگاه جهادی طلاب استان صورت گرفت.

عضو شورای ستاد مقابله با بحران حوزه علمیه خوزستان، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک را دیگر اقدامات قرارگاه برشمرد و گفت: مدارس علمیه خواهران و برادران استان با راه اندازی کارگاه‌های مختلف به تولید ماسک، شیلد‌های محافظ و ژل‌های ضدعفونی کننده پرداختند، همچنین طلاب با همراهی دانشجویان و دانش آموزان به راه اندازی پیک موتوری رایگان برای کمک در ضدعفونی منازل پرداختند.

حجت الاسلام موسوی زاده با اشاره به انسجام و وحدت حوزه‌های استان و نقش شان در افزایش تولید ماسک در استان، بیان داشت: طلاب به راه اندازی گیت و ایستگاه‌های گندزدایی خودرو‌های شخصی در محله‌های مختلف، تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های ضرردیده از تعطیلی‌ها و تولید آب میوه طبیعی برای کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا پرداختند.

وی همچنین به حضور طلاب در غسل و کفن متوفیان کرونایی اشاره کرد و گفت: طلاب سراسر ایران اقدامات قابل توجهی در مقابله با کرونا انجام دادند و قرارگاه طلاب استان نیز همگام با سایر نهاد‌ها و گروه ها، خدمات ارزنده‌ای برای مقابله با ویروس منحوس کرونا انجام داده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات