۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۴۹۴۸۴
برای سال تحصیلی جدید؛

پذیرش مدرسه آیت الله قاضی دزفول در مقطع سیکل آغاز شد

پذیرش مدرسه آیت الله قاضی دزفول در مقطع سیکل آغاز شد
حجت الاسلام خسروی فر با اشاره به پذیرش ۲۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید، گفت: این تعداد طلبه از میان دارندگان مقطع متوسطه اول صورت خواهد گرفت.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز پذیرش مدرسه برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و مساجد میزان مراجعه و نام نویسی برای تحصیل در حوزه بسیار کم است، در هفته گذشته تنها دو نفر نام نویسی کردند.

معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول با بیان اینکه زمان نام نویسی با توجه به اوضاع جاری به احتمل زیاد تمدید خواهد شد، افزود: اتمام متوسطه اول یا متوسطه دوم، قبولی در آزمون ورودی مرکز مدیریت کشور و قبولی در مصاحبه و مراحل پذیرش حوزه علمیه جزو شرایط نام نویسی برای سال تحصیلی جدید است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه زمان نام نویسی کنونی تا ۲۰ خرداد سالجاری است، عنوان داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۶۴۸۸۰۶۶۳ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنند.

حجت الاسلام خسروی فر اعطای مدرک سطح ۳ (معادل کارشناسی ارشد)، امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر کشوری و تربیت مبلغ متخصص در امور مساجد، هیأت‌ها و مدارس را از جمله مزایای تحصیل در مدرسه آیت الله قاضی دزفول برشمرد.

وی با بیان اینکه ۲۰ طلبه در مقطع سیکل پذیرش خواهند شد، ادامه داد: تخصص در علوم حوزوی، بهره مندی از اساتید علمی برجسته، بهره مندی از کلاس‌های «ترجمه مفاهیم قرآن کریم، هویت طلبگی، مهارت تحلیل سیاسی براساس بیانات رهبری، سواد رسانه ای، سیر مطالعاتی و اندیشه‌ای شهید مطهری» و برگزاری اردو‌های جهادی و تفریحی دیگر مزایای تحصیل در مدرسه آیت الله قاضی دزفول است.

معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول بیان داشت: ۳۰ استاد در مدرسه به تدریس اشتغال دارند که از این تعداد ۱۲ استاد حکم دار و مابقی حق التدرسی هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات