۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۴۹۶۶۰
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

پذیرش ۶۵ طلبه در مدارس علمیه سطح سه خرم آباد

پذیرش ۶۵ طلبه در مدارس علمیه سطح سه خرم آباد
مهرابی گفت: در مدارس سطح سه لرستان و در رشته‌های تخصصی ۶۵ طلبه به مناسبت سال تحصیلی جدید جذب خواهند شد.

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت سال تحصیلی جدید مدارس سطح سه استان لرستان آماده پذیرش طلاب جدیدالورود هستند.

وی با اشاره به فعالیت سه مدرسه علمیه خواهران خرم آباد، دورود و بروجرد در رشته های تخصصی فقه و اصول، کلام اسلامی و امانت و تفسیر علوم قرآنی خاطرنشان کرد: در این مدارس 65 طلبه پذیرش خواهند شد.

مهرابی به برگزاری آزمون ورودی پذیرش طلبه در سطح سه اشاره کرد و گفت: طلابی که دارای معدل 17 باشند، از شرکت در این آزمون ورودی معاف خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: هم اکنون 70 طلبه در مدارس سطح سه در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های درس طلاب به صورت مجازی بیان داشت: اساتید و طلاب از طریق برنامه های پیام رسان ایتا و سروش و با راه اندازی کانال و گروه ها کلاس های درس را به صورت مجازی برگزار می کنند.

مهرابی افزود: هم اکنون امتحانات میان ترم به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود و امتحانات پایان ترم ممکن است به صورت حضوری و با اجرای طرح فاصله گذاری برگزار شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات