۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۴۹۵۲۷
از سوی مرکز مشاوره حیات طیبه حوزه علمیه خوزستان؛

مشاوره رایگان از سوی اساتید مرکز در فضای مجازی برگزار می‌شود

مشاوره رایگان از سوی اساتید مرکز در فضای مجازی برگزار می‌شود
حجت الاسلام داوودی از مشاوره رایگان اساتید مرکز مشاوره حیات طیبه حوزه علمیه استان خوزستان در فضای مجازی برای عموم خبر داد.
حجت الاسلام مجید داوودی، مسؤول امور مشاوره حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از مشاوره رایگان اساتید مرکز مشاوره حیات طیبه حوزه استان در فضای مجازی خبر داد و گفت: چندین کارگاه با موضوعاتی از قبیل (همسرداری، تربیت فرزند، پیش از ازدواج، اضطراب، افسردگی، مدیریت تحصیلی و تربیت دینی) برای طلاب و خانواده هایشان برگزار می‌شود.

مسؤول امور مشاوره حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه همسرداری و تربیت دینی و تربیت فرزند برای طلاب متأهل است، اظهار داشت: کارگاه پیش از ازدواج ویژه طلاب مجرد و کارگاه مدیریت تحصیلی برای اساتید مرکز مشاوره است، هر کدام از کارگاه‌ها در ۴ یا ۵ جلسه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام داوودی با اشاره به استقبال طلاب از کارگاه‌ها خاطرنشان کرد: کارگاه‌ها از هفته آینده در فضای مجازی، آغاز می‌شوند ضمن اینکه در کارگاه مدیریت تحصیلی که آغاز شده است، اساتیدی از قم به تدریس اساتید مرکز می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه بهره مندی از مشاوره اساتید مرکز در فضای مجازی برای عموم بصورت آزاد است، ادامه داد: شرکت کنندگان باید نام و خانوادگی «اختیاری»، شماره تماس، جنسیت، میزان تحصیلات (حوزوی و غیرحوزوی)، تأهل، استان و شهر محل تماس، موضوع کلی مشاوره درخواستی و ارسال سؤال به صورت صوتی یا متنی را در پیام رسان ایتا به آیدی مسؤول پذیرش «@Thoseini» ارسال کنند.

مسؤول امور مشاوره حوزه علمیه خوزستان با اشاره به راه اندازی کانال معاونت تهذیب حوزه استان در کانال ایتا اظهار داشت: هر روز مطالب قرآنی، اخلاقی و تفسیری در کانال بارگذاری می‌شود و متناسب با هر پُستی، مسابقه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام داوودی با اشاره به آغاز پیش ثبت نام دومین دوره سطح ۳ مشاوره اسلامی گفت: مرکز تخصصی امام خمینی (ره) در رشته مشاوره اسلامی ۲۰ طلبه برادر را برای سال تحصیلی جدید پذیرش خواهد کرد و طلاب و فضلای فارغ التحصیل سطح ۲ امکان نام نویسی دارند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات