۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۳۱۳۵۹۷
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان خبرداد؛

بیش از 1000 برنامه از سوی کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان این که یک‌هزار و 700 برنامه توسط کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: برپایی نمایشگاه پرنیان فجر در ایام‌الله دهه فجر نخستین نمایشگاه بانوان نقاش به نام کرمانی است که در نگارخانه مهر برگزار دایر شده و مورد بازدید علاقمندان قرار گرفته است.
حسيني

فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: تمام جوامع، رویدادها و رخدادهای مهم کشورشان را ضبط و ثبت کرده و هر سال آن را یادآوری می‌کنند وانقلاب اسلامی یک رخداد مهم بود که به نظام جمهوری اسلامی تبدیل شد و طلوع فجر با رهبری امام خمینی(ره) در کشور اتفاق افتاد و تأثیر آن را در منطقه و جهان شاهد هستیم.


وی بیان کرد: اصل ولایت ‌فقیه و وحدت حول ولایت مورد تأکید استاندار کرمان است و این موضوع باید مورد توجه همگان قرار گیرد، زیرا همه مردم ما انقلاب را دوست دارند و باید مشارکت حداکثری مردم را در برنامه‌های دهه فجر داشته باشیم.


حسینی تصریح کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم، به همین منظور نباید اجازه دهیم گروه‌های سیاسی از برنامه‌های دهه فجر سوءاستفاده کنند.


وی نقش بانوان را در انقلاب اسلامی مهم خواند و افزود: هویت زنان ما با پیروزی انقلاب اسلامی دوباره مشخص شد و نقش بانوان در انقلاب بسیار مهم و اساسی است و در حالی در دوران انقلاب اسلامی روز میلاد حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن و مادر انتخاب شده است که در دوران طاغوت روز کشف حجاب را به عنوان روز زن برگزیده بودند.


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان ابراز کرد: باید نگاه امام راحل را برای جامعه به خوبی تبیین کنیم و خدمات نظام جمهوری اسلامی را به اطلاع همگان برسانیم.


حسینی با اشاره به این که یک‌هزار و 700 برنامه توسط کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان برگزار می‌شود، از برگزاری نمایشگاه پرنیان فجر در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه بانوان نقاش به نام کرمانی است که در نگارخانه مهر برگزار دایر شده و مورد بازدید علاقمندان دایر قرار گرفته است.


وی برپایی بازارچه خوداشتغالی بانوان، جشن گلریزان ویژه بدهکاران بند نسوان، کارگاه آموزشی، کوهپیمایی، غبارروبی گلزار شهدا و جشن انقلاب از جمله برنامه‌های کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان برشمرد.


حسینی از برگزاری جشن ویژه بانوان به همراه پخت 37 عدد کیک به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، نمایشگاه و نشست نقش زنان در انقلاب اسلامی به همراه تجلیل از تعدادی از زنان مبارز انقلابی در دهه فجر خبر داد.


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان یادآور شد: همچنین در دهه فجر مراسم جشن و همایش سفیران عفاف، دوره آموزشی و مشاوره رایگان ویژه بانوان در حوزه خانوادگی، ازدواج، حقوقی، تحصیلی و مذهبی توسط کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان برگزار می‌شود./9709/302/ب3

ارسال نظرات