۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۶۴۹۷۲۲
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد:

پرهیز از موازی کاری لازمه اجرای طرح رزمایش مواسات مؤمنانه است

پرهیز از موازی کاری لازمه اجرای طرح رزمایش مواسات مؤمنانه است
حجت الاسلام صفی با اشاره به اجرای طرح رزمایش مواسات مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید در بحث رزمایش مواسات مؤمنانه از موازی کاری به جد پرهیز شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سعید صفی، مسؤول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد، عصر پنجشنبه در نشست ستاد شئون فرهنگی استان، با اشاره به اینکه باید در فضای مجازی قوی شویم و در این راستا نیازمند کار جهادی هستیم، گفت: شرایط کنونی بهترین فرصت برای استفاده بهینه از فضای مجازی است.

وی با تأکید بر اینکه باید عبادات فردی از طریق فضای مجازی در شرایط کنونی تقویت شود، ابراز کرد: به یقین داشتن بانک اطلاعاتی کامل لازمه کار در فضای مجازی است؛ بنابراین باید در این راستا بانک اطلاعاتی استان تهیه و در دسترس قرار گیرد.

حجت الاسلام صفی با بیان اینکه باید به بحث آموزش فضای مجازی نیز توجه جدی شود، افزود: برای اینکه بتوانیم از این عرصه به خوبی برای نشر و تبلیغ دین استفاده کنیم، باید آموزش‌های لازم در این زمینه را ببینیم و این از ضرورت‌ها است.

وی راه اندازی مرکز مشاوره مجازی در استان در ماه مبارک رمضان را لازم دانست و اظهار کرد: باید بخشی از این مرکز پاسخگوی نیاز‌های عبادی و اعتقادی و بخش دیگر به سؤالات و شبهات دینی بپردازد.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد با تأکید بر اینکه برای کار در فضای مجازی محتوا‌های خوبی از سوی دستگاه‌های مختلف آماده شده که هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است، افزود: باید به دنبال کار تیمی و فکری باشیم تا خروجی کار مؤثر باشد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح رزمایش مواسات مؤمنانه در استان خاطرنشان کرد: برای رزمایش یک هدف را مشخص می‌کنند و به سمت آن هدف شلیک صورت می‌گیرد؛ باید در بحث رزمایش مواسات مؤمنانه از موازی کاری به جد پرهیز شود.

حجت الاسلام صفی داشتن بانک اطلاعاتی دقیق از فقرا و نیازمندان را لازم و ضروری دانست و ابراز کرد: باید با توجه به هدف رزمایش همدلی وارد میدان عمل شویم که در این راستا نیازمند برنامه ریزی جامع هستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید در ماه مبارک رمضان به فکر ترویج فرهنگ کتابخوانی باشیم، گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه پیشنهاد می‌شود مسابقات تفسیر قرآن در استان در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات