۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۶۴۹۷۲۷
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

خدمات مردم و نیروهای مسلح برای مبارزه با کرونا در دنیا نظیر ندارد

خدمات مردم و نیروهای مسلح برای مبارزه با کرونا در دنیا نظیر ندارد
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه مردم همواره یاری رسان یکدیگر و کشور هستند، گفت: خدماتی که مردم و نیروهای مسلح داشتند در دنیا دیده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، شامگاه پنجشنبه در رزمایش کمک مؤمنانه در حسینیه شهدای بسیج، در جمع اصحاب رسانه با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف برای یاری رسانی به نیازمندان، گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور همه مردم به میدان آمدند تا یاری رسان یکدیگر باشند و به کشور خود کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به الگو بودن مردم ایران در زمینه یاری رسانی به هموطنان خود، اظهار کرد: در کشورهای بزرگ دنیا این همبستگی و کمک رسانی به این شکل وجود نداشته و این درحالی است که شاهد هستیم همه اقشار مردم وارد میدان شدند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه نیروهای مسلح اقدامات بسیار اثرگذاری در زمینه مقابله با کرونا داشتند، تصریح کرد: نیروهای مسلح با قدرت به میدان آمدند و در این زمینه هم شاهد هستیم دیگر کشورها چنین اقداماتی از سوی نیروهای مسلح نداشته‌اند.

وی همبستگی مردم و خدمات نیروهای مسلح و نیروهای جهادی را برخاسته از تعالیم اسلام ناب توصیف کرد و افزود: در این ایام تنها افراد توانمند و ثروتمندان کمک نکردند بلکه مردمی که خودشان هم متضرر شده بودند و مشکلاتی داشتند کمک رسانی کردند تا این مشکل هرچه زودتر برطرف شود، همه ما باید قدردان زحمات کادر درمانی، نیروهای مسلح، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف جامعه باشیم./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
چهل روز بعد کرونا انگلیس همچنان از تامین ماسک، دستکش، شوینده دست و روپوش پرستاران عاجز است. دیشب مهمترین بخش خبری انگلیس گزارش داد پرستاران در خانه‌های سالمندان (جایی که نصف ۴۱هزار مرگ این کشور رخ داده) یک ماسک را باید ۲هفته تمام استفاده کنند. این را BBCفارسی هرگز به شما نمیگوید
0
0