۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۶۴۹۷۴۵
حجت الاسلام حسینی نژاد در گفت وگو با رسا:

مواسات بستر ظهور امام زمان را فراهم می کند

مواسات بستر ظهور امام زمان را فراهم می کند
رییس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب برای رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات گفت: مواسات بستر ظهور امام زمان(عج) را فراهم می کند.

حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به شیوع کرونا در کشور و شرایط سخت اقتصادی اقشار ضعیف جامعه فرمان رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات و کمک به نیازمندان را صادر کردند.

وی ضمن ابراز تأسف از گرانی های موجود در جامعه گفت: در برخی از کشورها در ماه رمضان قیمت کالاها سی چهل درصد کاهش می یابد تا ضعفا بتوانند به راحتی روزه بگیرند اما کشور ما برخلاف آن کشورها بوده و شرایط کنونی بهترین وقت برای کمک مؤمنانه است.

رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم به نقش الگویی ایران برای دیگر کشورها اشاره و تصریح کرد: مردم واقعاً از حکومت اسلامی و مردمی که ادعای مسلمانی می کنند، انتظار دارند اما برخی به دنبال زالوصفتی هستند که این حرکات تنفر می آورد و مخصوصاً کشورهایی که کشور ما را الگو قرار داده اند، انتظار دارند که مردم در این زمینه ورود و به همنوعان خود کمک کنند.

وی به نقش یاری کردن یکدیگر در دفع بلا اشاره کرد و افزود: کمک به بستگان و قربانی کردن که دستور اسلام است، دفع بلا می کند، ما که نمی توانیم خود را با غرب مقایسه کنیم و همین شده که اکنون در دنیا روحیه وحشی غربی سبب بی آبرو شدنشان شده است و خدا کمک کرده و این روحیه جهادی ما سبب مبهوت شدن دنیا شده و دنیا به آن افتخار می کند.

وی کمک مؤمنانه را زمینه و بستری برای حکومت حضرت مهدی(عج) عنوان کرد و گفت: امروز با فرمان رهبر معظم انقلاب همه مردم و نهادها وارد میدان شده اند و بسیج همگانی برای کمک به نیازمندان و کمک مؤمنانه بستری برای حکومت جهانی امام زمان(عج) خواهد بود.

رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با بیان این که نمی توان صرفا شعار داد و خواستار ظهور امام زمان(عج) بود، تصریح کرد: بستر سازی برای حکومت امام زمان(عج)، نیازمند مواسات و کمک کردن است و رضایت امام زمان(عج)، استجابت دعا و بیمه کردن خانواده در همین کمک کردن و همدردی است.

وی با انتقاد از عدم نظارت بر بازار و افزایش بی رویه قیمت کالاها افزود: متأسفانه بازار تا حدی رها شده و در این ایام شاهد افزایش بی رویه قیمت ها بوده ایم، دولت و مسؤولان نظارتی باید به صورت جدی نظارت داشته باشند تا شاهد فشار کمتری بر مردم باشیم./822/

مهدی فلاحی
ارسال نظرات