۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۴۹۸۱۱
آیت الله صدیقی:

تحصیل در حوزه علمیه افتخار و سربازی امام زمان است

تحصیل در حوزه علمیه افتخار و سربازی امام زمان است
آیت الله صدیقی با تأکید بر اینکه حوزه‌های علمیه خانه امام زمان(عج) هستند، گفت: تحصیل در حوزه علمیه افتخار و سربازی امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، امروز در پیامی صوتی جوانان علاقه‌مند به تحصیل علوم حوزوی را دعوت به شرکت در نام‌نویسی پذیرش حوزه‌های علمیه کرد و گفت: مسأله حضور در حوزه‌های علمیه و قدم گذاشتن در وادی علم و‌ دانش برای کسب و دست یافتن به چشمه‌های معارف الهی و آشنا شدن با فقه و فقاهت که راه و آدرس خوشبختی بشر است از مهم‌ترین مسائل زندگی به شمار می‌رود.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم از بندگانش کمک خواسته تا در هر قوم و قبیله‌ای عده‌ای به دنبال کسب علم و دانش بروند تا فقیه و دین‌شناس شوند.

آیت‌الله صدیقی با بیان به اینکه دنیای امروز پر از ظلم و جور شده است، ابراز کرد: امروز رذایل اخلاقی اعم از لجاجت، بی‌رحمی، خونریزی، قطع رحم و غیره جامعه جهانی را به جهنم تبدیل کرده است.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ادامه داد: تنها راه نجات بشر از فساد و تباهی آشنا شدن او با خداوند است و قرآن کریم آدرس خداوند و همه خوبی‌ها را داده بنابراین انس و شناخت معانی قرآن می‌طلبد جوانان به حوزه‌های علمیه بیایند.

آیت‌الله صدیقی با تأکید بر اینکه حوزه‌های علمیه خانه امام زمان(عج) هستند، عنوان کرد: تحصیل در حوزه علمیه افتخار و سربازی امام زمان(عج) است.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ادامه داد: طلاب در حوزه‌های علمیه با یک رزم معنوی خود را برای رزمایش علمی، اخلاقی و فرهنگی آماده می‌کنند و عهد می‌بندند که یار و سرباز حضرت ولی‌عصر(عج) باشند و چه افتخاری از این بالاتر وجود دارد؟

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه امروز دنیای استکبار با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی فکر، اخلاق و باور مردم را بمباران می‌کنند، اظهار داشت: تنها راه نجات اسلام، شناخت اسلام است جوانان با تحصیل در علوم حوزوی اسلام‌شناس واقعی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران دوستدار طلبه خوب و عالم ربانی امام زمانی هستند، گفت: پدران و مادران فرصت‌ها را از دست ندهید و فرزندانتان را تشویق کنید تا علوم اسلامی را فرابگیرند؛ نزدیک‌ترین راه سربازی امام زمان(عج) طلبگی است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات