۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۴۹۸۱۵
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور» دنیا را متحیر کرد

پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور» دنیا را متحیر کرد
حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌ شاهرودی گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنیا را متحیر و قدرت ایران را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌ از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مراسم ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، 14 و 15 خرداد که در این شهر برگزار شد با تبریک فرارسیدن این ماه پر خیر و برکت اظهار داشت: امیدوارم همه با هم بتوانیم بهترین بهره را از برکات این ماه ببریم.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان زمینه برای رشد، تعالی، بخش، توبه و خودسازی انسان‌ها فراهم است؛ افزود: خواب و نفس کشیدن شخص روزه‌دار عبادت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به شریط کنوی و شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: در شرایط گاها موقعیت‌ها مختلف و سخت‌تر می‌شود که باید خود را متناسب با اوضاع روز وفق بدهیم.

وی گفت: گر چه امسال به‌دلیل شیوع کرونا برنامه‌های مذهبی، راهپیمایی و تجمعات روز قدس برگزار نمی‌شود اما نباید مسئله روز قدس به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: دشمنان در این روزهای کرونایی برای کمرنگ‌کردن اعتقادات مذهبی و دینی مردم برنامه‌های بسیاری دارند که باید با استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی با آنها مقابله کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب و نظام منحوس آنان باید از بین برود، ابراز کرد: یقینا معامله قرن در نابودی آمریکا تسریع و به شکست تبدیل و فرامین رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل تا 25 سال آینده نابود می‌شود تحقق می‌یاید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید ویژه بر فضاسازی شهری متناسب با روز قدس، خطاب به مسئولان شهرداری سنندج تاکید کرد که برنامه‌ریزی‌های لازم در مورد نصب بنر، شعارهای ضدآمریکایی و فضاسازی در سطح شهر انجام شود.

وی ضمن قدردانی از همدلی، همراهی و تلاش همه مسئولان دولتی، نظام و مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: انصافا همه مدافعان امنیت و سلامت از روز نخست شیوع این بیماری خوب پای کار آمدند و اقداماتشان جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و افزود: این موفقیت عظیم، دنیا را متحیر و قدرت نظامی، موشکی و الکترونیکی ایران را به جهان نشان داد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات