۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۴۹۸۴۶
با محوریت نهج البلاغه؛

ویژه برنامه نجوای بندگی از صدا و سیمای خوزستان پخش می‌شود

ویژه برنامه نجوای بندگی از صدا و سیمای خوزستان پخش می‌شود
حجت الاسلام پشم فروش از ضبط ویژه برنامه تلویزیونی «نجوای بندگی» برای شب‌های ماه مبارک رمضان از سوی هیأت انصارالمهدی اهواز خبر داد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از ضبط ویژه برنامه تلویزیونی «نجوای بندگی» برای شب‌های ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این برنامه حجج الاسلام والمسلمین حاجتی، امینی و علی نژاد در رابطه با نهج البلاغه به سخنرانی خواهند پرداخت و مناجات‌های رمضانیه با نوای حجت الاسلام شحیطاط پخش می شود.

قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور اهواز با بیان اینکه برنامه نجوای بندگی به مدت ۸ سال به همت هیأت انصارالمهدی در مسجد آیت الله اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا به صورت ضبطی پخش می‌شود، این برنامه هر شب ساعت ۰۰:۱۰ از شبکه استانی و افق پخش خواهد شد.

مسؤول هیأت انصارالمهدی اهواز با بیان اینکه صداو سیمای استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری، حمایت ویژه‌ای از ضبط برنامه داشتند، خاطرنشان کرد: برنامه نجوای بندگی از دو ماه پیش به همت هیأت اندیشه ورز هیأت انصارالمهدی تدوین شد، مناجات و قرائت ادعیه وارده در ماه مبارک رمضان، معرفت افزایی و اخلاقیات، محور اصلی برنامه است.

حجت الاسلام پشم فروش با اشاره به اینکه مدت زمان برنامه ۳۵ دقیقه است، ادامه داد: ۷ دقیقه در اختیار سخنرانان برنامه قرار داده می‌شود تا در رابطه با نامه امام علی (ع) به فرزندشان امام حسن مجتبی (ع)، سبک زندگی، خطبه ۱۹۳ و حکمت‌ها مطالبی بیان کنند.

وی با اشاره به همکاری مسجد ولایت اهواز در ضبط برنامه نجوای بندگی، اظهار داشت: از توجه نماینده ولی فقیه و دفتر معظم له به تولید برنامه‌های فاخر از سوی تشکل‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب قدردان هستیم و امیدواریم چنین برنامه ای، حُسن اطمینانی برای مدیریت صدا و سیمای استان باشد که به جوانان انقلابی، اعتماد کردند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات