۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۴۹۹۱۳
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا:

آیت الله امینی به تأمین نیازهای فرهنگی جوانان اهتمام ویژه داشت

آیت الله امینی به تأمین نیازهای فرهنگی جوانان اهتمام ویژه داشت
عضو هیأت رییسه خبرگان با اشاره به توجه ویژه آیت الله امینی به نسل جوان گفت: آیت الله امینی عنایت ویژه ای به نسل جوان داشتند تا نیازهای فرهنگی جوانان عزیز را تأمین کنند.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت درگذشت آیت الله امینی گفت: مرحوم آیت الله ابراهیم امینی از سابقون و وفاداران به حضرت امام و رهبر معظم انقلاب تا آخرین لحظه عمرشان بودند.

وی افزود: ایشان از چهره های انقلابی قبل و بعد از انقلاب و وفادار به انقلاب بود و در سنگر های مختلفی از امامت جمعه قم تا عضویت در مجلس خبرگان رهبری و حضور مؤثر در این مجلس نقش آفرینی کرد؛ آن مرحوم بنیاگذار مجله حکومت اسلامی که از مجلات خوب و قابل استفاده در عرصه حکومت اسلامی است بود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که آیت الله امینی از همراهان و شاگردان برجسته علامه طباطبایی بود، اظهار داشت: ایشان در عرصه تألیف معارف اسلامی به ویژه برای نسل جوان جزو پیشگامان بودند، کتاب دادگستر جهان آیت الله امینی درباره حضرت بقیة الله الاعظم(عج) همچنان قابل استفاده است، بانوی نمونه اسلام درباره حضرت زهرا(س) و مسائل کلی امامت از دیگر کتاب های ارزشمند ایشان است.

وی با اشاره به توجه ویژه آیت الله امینی به نسل جوان ادامه داد: آیت الله امینی عنایت ویژه ای به نسل جوان داشتند، ایشان توجه داشتند که نیازهای فرهنگی جوانان عزیز را تأمین کنند و در این عرصه موفق بودند.

آیت الله خاتمی با بیان این که آیت الله امینی عمر مبارکی داشت، ابراز کرد: اگر این ویروس منحوس نبود تجلیل بالایی از ایشان می شد، آنچنان که رهبر معظم انقلاب درباره ایشان پیام جامعی دادند که ابعاد شخصیت این عالم فرزانه را تبیین می کند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
بسیار عالی
احسنت به رسا
0
0