۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۴۹۹۵۱
در رزمایش مومنانه مدرسه علمیه زینب کبری؛

۶۵۰ بسته معیشتی و فرهنگی بین نیازمندان توزیع شد

۶۵۰ بسته معیشتی و فرهنگی بین نیازمندان توزیع شد
طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) در رزمایش مومنانه گروه جهادی رهروان عقیله بنی هاشم (س) ۶۵۰ بسته ارزاق بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم فاضله، فاطمه دیانتی مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از رزمایش مومنانه گروه جهادی رهروان عقیله بنی هاشم(س) این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: بنابر فرمایشات رهبر انقلاب در ۲۱ فروردین که فرمودند یکی از کارهای لازمی که در این شرایط کرونا باید انجام بپذیرد، رزمایش همدلی بوده و چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان ایجاد شود.

وی افزود: گروه جهادی عقیله بنی هاشم(س) نیز مانند عموم مردم کشور برای لبیک به امر رهبری وارد میدان شده تا در آستانه ماه مبارک رمضان برای دستگیری و کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر دست به کار شوند و به همت و یاری خیرین بزرگوار توانستند در دو مرحله ۶۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی را بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع کرد.

دیانتی به دیگر اقدامات جهادی بانوان طلبه این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: ثبت و راه اندازی گروه جهادی رهروان عقیله بنی هاشم(س) در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س)، ثبت نام از طلاب و علاقمندان به فعالیت جهادی در عرصه سلامت، تشکیل گروه جهادی در بین مناطق استان تهران جهت دوخت ماسک، تهیه و دوخت ماسک، حضور طلاب در بیمارستان ها جهت کمک به بیماران کرونای و پرداخت کمک هزینه دارو و درمان بیماران از جمله اقدامات جهادی بود که در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) صورت گرفت.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) ادامه داد: همچنین دیگر فعالیت ها شامل مشاوره به بیماران کرونایی و روحیه دهی به آنها و خانواده هایشان، تهیه ارزاق و مواد بهداشتی برای طلاب و خانواده های نیازمندان، قربانی گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان، تهیه غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان و آماده سازی بسته های تبرکی آستان قدس رضوی برای مدافعین سلامت و بانوان جهادگر می شود.

وی افزود: برگزاری ختم قرآن، ختم دعای صحیفه سجادیه و ختم صلوات توسط اساتید و طلاب جهت تعجیل در فرج امام زمان(عج) و جهت دفع بلا از کشور، تولید محتوای معنوی و بهداشتی و انتشار در فضای مجازی و شناسایی شبهات شبکه های معاند در خصوص ویروس کرونا و پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی از دیگر فعالیت های جهادی صورت گرفته توسط طلاب به شمار می رود.

دیانتی با اشاره به اینکه طلاب جهادگر این مدرسه بیش از 155 هزار ماسک تولید و بین نیازمندان توزیع کردند، گفت: تلاش و فعالیت طلاب این مدرسه تا شکست کرونا ادامه خواهد داشت./813/ت302/ب1

650 بسته معیشتی و فرهنگی بین نیازمندان توزیع شد

650 بسته معیشتی و فرهنگی بین نیازمندان توزیع شد

650 بسته معیشتی و فرهنگی بین نیازمندان توزیع شد

650 بسته معیشتی و فرهنگی بین نیازمندان توزیع شد

650 بسته معیشتی و فرهنگی بین نیازمندان توزیع شد

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات