۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۵۰۰۴۴
امام جمعه نهاوند مطرح کرد؛

لزوم دستگیری و کمک به نیازمندان جامعه

لزوم دستگیری و کمک به نیازمندان جامعه
امام جمعه نهاوند گفت: صدقه و انفاق و همچنین دادن نذورات می ‌تواند سبب آرامش و همچنین ترویج روحیه ایثارگری در جامعه باشد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به آیات قرآن درباره اهمیت توجه به محرومان اظهار داشت: همه مومنان باید نسبت به اقشار ضعیف و محروم جامعه توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه ابراز داشت: همه باید بدانند که این مسئله می‌تواند در دفع مصیبت ها و بلایا موثر باشد و دستگیری از افراد نیازمند از سیره اهل بیت(ع) و بزرگان بوده است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به آیاتی از سوره انسان اظهار داشت: پیام مهمی که در این سوره خداوند متعال برای انسان منتقل کرده است و با شرایط امروز بحران کرونا انطباق دارد توجه به محرومان و انفاق و صدقه است.

حجت الاسلام مغیثی نیا خاطرنشان کرد: صدقه و انفاق و همچنین دادن نذورات می ‌تواند سبب آرامش و همچنین ترویج روحیه ایثارگری در جامعه باشد.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی و ولایتمدار استان همدان در برهه‌های مختلف نشان داده اند که دست از کار انقلاب نمی کشند و در همه سختی ها با بردباری و ایثار برگ زرین دیگری را در تاریخ این کشور ثبت خواهند کرد./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات