۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۲۸۸۳۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اردوگاه‌های صیانت و درمان معتادان توسط بسیج در ۱۰ استان راه‌اندازی می‌شود

اردوگاه‌های صیانت و درمان معتادان توسط بسیج در ۱۰ استان راه‌اندازی می‌شود
سردار سلیمانی گفت: در حال حاضر ۱۰ استان اردوگاه‌های صیانت را راه اندازی کرده اند؛ اردوگاه‌هایی که تمام استانداردهای لازم برای باز پروری معتادان در آن رعایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم افتتاح مرکز صیانت و درمان معتادان در شهرستان نهاوند، اظهار داشت: با وجود اینکه مردم ایران هفت برابر میانگین جهانی از ذخایر، معادن و امکانات طبیعی بهره مند هستند اما با مشکل فقر مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما دچار معضلاتی مانند فقر، بیکاری و حاشیه نشینی است، گفت: این‌ها مسائلی نیستند که ما نتوانیم آنها را حل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: افتخار ما این است که خدمتگذار مردم در روستاها، مناطق محروم و حاشیه نشین باشیم.

وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار حایز اهمیت است، عنوان کرد: در هر عرصه‌ای مانند اقتصاد که از الگوهای غیربومی انقلاب اسلامی استفاده کردیم دچار مشکل شدیم.

سلیمانی با تاکید براینکه استفاده از مدل‌های توسعه غربی سبب بروز مشکلاتی در کشور شده است، افزود: باوجود اینکه انقلاب اسلامی فهرست بلند بالایی از خدمات را در کشور ارایه داده است اما با مشکلات اجتماعی مانند فقر، اعتیاد، حاشیه نشینی مواجه هستیم.

وی با تاکید براینکه راه حل این مشکلات استفاده از نسخه‌های بومی و انقلابی است، ابراز کرد: ما بااستفاده از این شیوه می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به شرایط تولید و توزیع مواد مخدر در کشور عنوان کرد: اگر برای رفع این معضل تبدیل به جبهه شویم می‌توانیم گامی موثر در این عرصه برداریم.

وی تصریح کرد: راه حل بسیاری از مشکلات رونق تولید، کاهش سطح فقر در جامعه و غیره اجرای کامل اقتصاد مقاومتی در کشور است.

سلیمانی با اشاره به اینکه فاصله گرفتن ما از اقتصاد مقاومتی سبب شده آهنگ مشکلات اقتصادی در کشور سرعت بیشتری پیدا کند، گفت: بسیج عزم خود را جزم کرده است با روحیه جهادی، محوریت جوانان و با خیز گرفتن برای پیشرفت و امید برای موفقیت در دهه پنجم عمر خود و گام دوم انقلاب حرکت کند.

وی با تاکید براینکه بدنه بسیج را آحاد ملت ایران و از تمامی اقشار شکل می‌دهد، ابراز کرد: برای رفع مشکلات موجود در کشور نیاز داریم همگی تبدیل به یک جبهه شویم جبهه‌ای که بخش مردمی آن بسیار حایز اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای رفع مشکلات باید از نسخه‌های بومی استفاده کنیم چرا که هر منطقه شرایط خاص خود را دارد افزود: برای مبارزه با بیکاری توجه به اشتغال بسیار اهمیت دارد.

وی اظهار داشت: افرادیکه به دام اعتیاد گرفتار شدند نیروهای کار کشور هستند پس باید نجات یابند تا اینکه به جامعه هزینه تحمیل کنند به عنوان یک فرد مولد به اقتصاد کشور خدمت کنند.

سلیمانی بیان کرد: در حال حاضر 10 استان اردوگاه های صیانت را راه اندازی کرده و منتظر تجهیز هستند اردوگاه‌هایی که تمام استانداردهای لازم برای ترک و باز پروری معتادان در آن رعایت می‌شود.

وی با تاکید براینکه به زودی در دیگر استانها نیز این اردوگاه‌ها راه اندازی می‌شود چرا که خانواده‌ها با شدت با این موضوع دست به گریبان هستند گفت: دشمن تصمیم گرفته جوانان ما را نابود کند پس در کنار این اقدامات توجه به کارهای رسانه‌ای تربیتی و فرهنگی بسیار مهم است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات