۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۰۱۷۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

همکاری مردم لازمه قطع کامل زنجیره ویروس کرونا است

همکاری مردم لازمه قطع کامل زنجیره ویروس کرونا است
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ادامه همکاری مردم برای مهار ویروس کرونا ضروری است، گفت: خوشبختانه در استان شاهد روند نزولی بیماری کرونا هستیم.

محمدرضا نیکبخت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در روزهای اخیر حدود 360 تا 370 نمونه از افراد مشکوک به کرونا در لرستان بررسی می شود.

وی افزود: از این تعداد که مورد بررسی قرار می گیرد، روزانه حدود 11 درصد مثبت بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان شاهد روند نزولی بیماری کرونا هستیم و در برخی شهرستان ها همچون شهرستان‌های ازنا، چگنی، رومشکان، سپیددشت با وجود امار مبتلایان به کرونا، مرگ و میر در دو هفته اخیر وجود نداشته است.

وی اظهار داشت: شهرستان های بروجرد، دورود، الیگودرز و ازنا باید نکات بهداشتی را همچنان رعایت و خطر ویروس کرونا را جدی بگیرند.

نیکبخت اذعان داشت: رسیدن به سیر نزولی بیماری کرونا در لرستان مرهون همکاری مردم، رعایت نکات بهداشتی، تلاش مسؤولان و جهاد کادر درمان است.

وی ابراز امیدواری کرد که همکاری مردم برای مهار کامل ویروس کرونا ادامه داشته باشند و تا ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس به توصیه های پزشکی و مسؤولان عمل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: همکاری مردم لازمه مهار کامل ویروس کرونا بوده و مردم نباید از نقش خود در کنترل و مهار این ویروس غافل شوند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات