۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۵۰۰۹۰
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

پیوند میان مردم و روحانیت ناگسستنی است

پیوند میان مردم و روحانیت ناگسستنی است
امام جمعه همدان گفت: حضور پرشمار مردم در مراسم و تشییع شهید قاسمی در سال گذشته گواه بر تقویت و استحکام پیوند ناگسستنی میان مردم و روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت حجت الاسلام مصطفی قاسمی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مجلس سالگرد این شهید وجود نداشت و علیرغم برنامه‌ریزی‌ها این مهم امکان پذیر نبود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بیشتر وعده الهی بر آن است چه کسانی که در مسیر حق گام می گذارند همیشه در تاریخ ماندگار خواهند بود و از سوی دیگر زنده نگه داشتن یاد شهیدان در جامعه امری مهم و ضروری به شمار می آید.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به پیوند ناگسستنی میان مردم و روحانیت یادآور شد: حضور پرشمار مردم در مراسم و تشییع این شهید والا مقام در سال گذشته گواه بر تقویت و استحکام پیوند ناگسستنی میان مردم و روحانیت است.

وی در پایان به شهادت مظلومانه شهید قاسمی جلوی مدرسه آیت الله آخوند ملاعلی همدانی اشاره کرد و گفت: از خداوند منان مسئلت داریم تا به برکت خون شهدا مسئله شیوع ویروس کرونا را در جامعه مرتفع کند و به افراد مریض و تحت درمان در بیمارستان ها شفای کامل عنایت کند./979/پ203/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات