۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۴۹۸۸۱
امام جمعه همدان:

برخی زندگی را به جای رشد فرصتی برای بازیگری قرار داده اند

برخی زندگی را به جای رشد فرصتی برای بازیگری قرار داده اند
امام جمعه همدان گفت: این دنیا متجر اولیای الهی است و این مسئله بستگی به نگاه ما به دنیا دارد، اینکه زمین را برای بازی ببینیم یا اینکه زمین را زمینه‌ای برای رشد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای تفکر و رهایی از بازیگری در عالم هبوط است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عالمی که انسان در آن است عالم هبوط و عالم سقوط است و انسان بنا به قضا و قدر الهی در آن قرار گرفته است و از آنجا که هر لحظه امکان سقوط انسان در آن وجود دارد عالم خطرناکی برای انسان است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در این زمینه یادآور شد: برخی از افراد در این عالم به بازیگری مشغول شده اند و برخی گوئی بنا ندارند که دست از بازی در این دنیا بردارند.

امام جمعه همدان گفت: البته این دنیا متجر اولیای الهی است و این مسئله بستگی به نگاه ما به دنیا دارد اینکه زمین را برای بازی ببینیم یا اینکه زمین را زمینه‌ای برای رشد.

وی خاطرنشان کرد: این عالم عالم نبوت است و زمینه برای بازیگری وجود دارد و ظرفیت بازیگر شدن هم در انسان قرار گرفته است یکی از چیزهایی که می تواند انسان را نجات دهد تفکر در حقیقت وجودی عالم است.

امام جمعه همدان در پایان گفت: اگر انسان اهل تفکر باشد جدی بودن عالم را درک می‌کند و ماه رمضان بهترین فرصت برای تفکر و تامل در آفرینش است./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات