۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۴۷۲۰۴
امام جمعه همدان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت ستاد مقابله با کرونا برای آسیب های اجتماعی در آینده

استفاده از ظرفیت ستاد مقابله با کرونا برای آسیب های اجتماعی در آینده
امام جمعه همدان گفت: با تقویت این ستاد در آینده می‌توان آن را تبدیل به یک کمیته کرد و حتی پس از پایان کرونا از ظرفیت ستاد برای رفع آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان شب گذشته در دیدار مسئولان کمیته های ستاد مردمی مبارزه با کرونا اظهار داشت: این ستاد اولین تجربه‌ای است که با آن سر و کار داریم و قطعا طبیعی است که با نواقصی نیز برخورد کنیم.

وی افزود: تا به حال ستاد مردمی به این شکل برای مبارزه با یک ویروس تشکیل نشده و این نواقص یک امر طبیعی است، البته منظور از نواقص، کمبودهایی است که با آن مواجه هستیم.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: زمانی که نقص و کمبود وجود دارد، کار جهادی نمود بیشتری دارد و می‌تواند خودش را نشان دهد، به بیان دیگر این توانایی مدیریت جهادی است که در کمبودها به میدان می‌آید.

وی با بیان اهمیت توجه به تصمیمات کمیته کرونا یادآور شد: امروز با گذشت حدود یک ماه از حضور نیروهای مردمی در فعالیت‌های مختلف، ممکن است این افراد خسته شده باشند و از آنجایی که شاید این بیماری فعلا ادامه داشته باشد، بنابراین لازم است که ستاد مردمی در جذب نیروهای جدید و تازه نفس نیز ورود کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ستاد مردمی باید از خود مردم برای برخی از اقدامات استفاده کند و به طور مثال با استفاده از بعضی از اقشار و یا افراد در محلات و مساجد مختلف، اقدام به ضد عفونی مناطق موجود کنند.

وی افزود: با آسیب شناسی و نقد کار خود می‌توان ستاد را تقویت کرد و با تقویت این ستاد در آینده می‌توان آن را تبدیل به یک کمیته کرد و حتی پس از پایان کرونا از ظرفیت ستاد برای رفع آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات