۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۴۷۳۶۲
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

خدمات ستاد اجرایی فرمان امام بر کسی پوشیده نیست

خدمات ستاد اجرایی فرمان امام بر کسی پوشیده نیست
امام جمعه همدان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام همواره در عرصه‌های مختلف ضمن کمک به دولت در راستای کمک به محرومان و حل مشکلات مددرسان بوده است و این مهم برکسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در دیدار سید جواد حجازی مدیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان با اشاره به اظهارات آمریکایی‌ها علیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: کینه توزی دولت آمریکا نسبت به مردم ایران آنچنان خبیثانه و عمیق است که همواره نهادهای ارزشی و انقلابی که در هنگام حوادث و سختی ها در کنار مردم بوده اند را نیز مورد هجمه قرار داده است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سال های اخیر فعالیت های مفید و مؤثری در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی داشته و همواره در عرصه‌های مختلف ضمن کمک به دولت در راستای کمک به محرومان و حل مشکلات مددرسان بوده است و این مهم برکسی پوشیده نیست.

امام جمعه همدان گفت: این ستاد همانطور که در سال های قبل در حواثی همچون سیل و زلزله در کنار مردم بوده با شیوع ویروس کرونا در کشور نیز در زمینه های مختلف تلاش های موثری برای کمک به بیماران و حل مشکلات انان داشته است.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران اسلامی کاملا به نیت شوم دولتمردان آمریکا در برخورد با نظام اسلامی واقف و قدردان زحمات انان نیز هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب به نوبه خود ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های عزیزان در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توفیق ایشان را در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و کشور اسلامی از خداوند متعال خواستارم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات