۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۵۰۵۳۶
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

مدیریت جهادی کلید رفع مشکلات کشور است

مدیریت جهادی کلید رفع مشکلات کشور است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مدیریت جهادی کلید رفع هر مشکلی است و با مدیریت و برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت نخبگان باید مشکلات فرهنگ عمومی جامعه حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و رییس شورای فرهنگ عمومی استان، شامگاه سه شنبه در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: مدیریت جهادی کلید حل بسیاری از مشکلات امروز کشور است.

وی تأکید کرد: برای رفع مشکلات در زمینه فرهنگ عمومی با تکیه بر مدیریت جهادی و بهره مندی از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران باید به فکر رفع مشکلات بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت عملی شدن بیانیه گام دوم تأکید کرد و اظهار داشت: مهم ترین عامل در این زمینه تکیه بر مدیریت جهادی است و باید تلاش شود که اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در حلقه جلسات و همایش‌ها محصور نشود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اگر مدیریت جهادی نبود در زمینه همین کنترل ویروس کرونا در شرایط کنونی موفقیت های امروز حاصل نمی شد.

وی در پایان تأکید کرد: با مدیریت و بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت ها باید تلاش شود که ارزش های انقلاب در ارکان مختلف جامعه نمود داشته باشد و شورای فرهنگ عمومی در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات