۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۵۰۵۶۵
امام جمعه خرم آباد:

رفتار معلم بهترین الگوی عملی برای تربیت دانش آموزان است

رفتار معلم بهترین الگوی عملی برای تربیت دانش آموزان است
نماینده ولی فقیه در لرستان به رسالت خطیر معلم در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: رفتار، گفتار، کردار و اخلاق معلم بهترین الگوی عملی برای تربیت دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، گفت: معلمی رسالت خطیری در تربیت نسل آینده بر دوش دارد.

وی با قدردانی از زحمات معلمان در عرصه تعلیم و تربیت افزود: امروز به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس شاهد ایثار و تلاش جهادی معلمان در عرصه آموزش مجازی هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: معلم همواره در تلاش است که از منبع اصلی نور و هدایت با افاضه از نور الهی برای بینا کردن دل‌ها و قلوب متعلمین نقش آفرینی کند.

وی از معلمان به عنوان شمع فروزان هدایت یاد کرد و گفت: معلمی شغل انبیا است و رسالت معلم در عرصه آموزش و تربیت نسلی فرهیخته، اهل علم و با اخلاق و معنویت سنگین است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به منزلت معلم اشاره کرد و اظهار داشت: رفتار، گفتار، کردار و اخلاق معلم بهترین الگوی عملی برای تربیت دانش آموزان است.

وی افزود: معلم با ایثار جان و جسم خویش سبب رشد و تعالی دانش‌آموزان می شود و ایثار و عشق معلم به تعلیم و تربیت بهترین الگو است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
خداوند در قرآن می‌گوید: همه گناهان را می‌بخشم، امّا یک گناهی داریم که اگر پیغمبر هم هفتاد مرتبه بگوید؛ ببخش، من گوش به حرف پیغمبر هم نمی‌دهم. «إِنْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ سَبْعینَ مَرَّةً» توبه/80 هفتاد بار هم توی رسول الله، دعا کنی، من نمی‌بخشم اینها را. می‌گوید کی است؟ می‌گوید: اینها کسانی هستند که نیش می‌زنند. مسخره می‌کنند. مسخره گناهش، از خیلی گناه‌ها بیشتر است. تنها گناهی را که خدا در قرآن به پیغمبرش می‌گوید: خودت را معطل نکن. هفتاد بار هم عذرخواهی کنی، نمی‌بخشم، تمسخر مؤمنان است.
0
0