۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۵۰۶۰۷
در راستای کمک به بیماران کرونایی صورت گرفت؛

مواسات و همدلی طلاب حوزه علمیه رضوی الشتر

مواسات و همدلی طلاب حوزه علمیه رضوی الشتر
مدیرگروه جهادی حوزه علمیه الشتر از فعالیت جهادی طلاب در مقابله با کرونا خبر داد و گفت: ۲۷۰ میلیون تومان در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، غذایی و نیاز‌های مردم هزینه شده است.

حجت الاسلام محسن برهمنی، مدیر گروه جهادی طلاب حوزه علمیه رضوی الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب این مدرسه علمیه در مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم فعالیت چشمگیری دارند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت جهادی طلاب الشتر از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در خدمت به مردم، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی محلات و معابر اظهار داشت: این اقدامات جهادی همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام برهمنی به فعالیت طلاب در اجرای رزمایش مواسات و همدلی اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه با کمک مردم و خیرین و طلاب این رزمایش با تهیه بسته های غذایی به ارزش ریالی حدود ۲۷۰ میلیون تومان انجام شده است.

توزیع 14 هزار ماسک بین مردم الشتر

وی اذعان داشت: توزیع ۴۹۲ بسته حمایتی به مبلغ ۱۲۳میلیون تومان، توزیع ۱۴ هزار ماسک و ۵۵۰۰ عدد محلول ضد عفونی سطوح  انجام شده است.

مدیر گروه جهادی طلاب حوزه علمیه رضوی الشتر خاطرنشان کرد: توزیع الکل و ژل به مبلغ ۳۳ میلیون تومان، پرداخت وام قرض الحسنه بدون بهره به چند کاسب که به دلیل بیماری کرونا کارشان تعطیل شده است و پرداخت اجاره بهای نیازمندان از دیگر اقدامات است.

وی از توزیع ۶۰ کیسه آرد بین نیازمندان، توزیع گان بین پرستاران زحمت کش درمانگاه فیروز آباد و تهیه اسپری انتی ویروس در میان بیماران کرونایی خبر داد.

حجت الاسلام برهمنی از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در فیروز آباد خبر داد و گفت: طلاب و روحانیان در این زمینه و در تهیه و توزیع ماسک مورد نیاز مردم در حال فعالیت جهادی هستند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات