۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۵۰۶۷۶

پیام تبریک مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به سردار سلامی

پیام تبریک مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به سردار سلامی
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی به سردار سلامی پرتاب موفقیت‌آمیر ماهواره قضایی نور توسط تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور با صدور پیامی به سردار سلامی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره فضایی نور توسط سپاه را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

سردار سرلشکر پاسدار سلامی (زید عزه)
فرمانده معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم
ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اقدام موفق و غرورآفرین دلاور مردان غیور سپاه اسلام را در پرتاب ماهواره «نور» به فضا ارج می‌نهم؛ بی‌تردید این حرکت ارزشمند موجب دلگرمی جبهه مقاومت، عظمت امت اسلامی و یاس و سردرگمی جبهه کفر و استکبار خواهد بود.

پایمردی سپاهیان اسلام در حرکت روبه جلو و ورود به عرصه‌های جدید بازدارندگی با اتکا به دانش بومی و همت بلند جوانان این مرز و بوم، نویدبخش اقتدار بیش از پیش جبهه اسلامی و امنیت روزافزون کشور عزیز ایران است و مطمئناً مستکبران خبیث در برابر موج صلابت روزافزون سربازان اسلام که مطابق دستور قرآنی به انواع تجهیزات و ابزار مجهز می‌شوند،‌ راهی جز کنار گذاشتن زبان تهدید و زور نخواهند داشت.

پیمودن این گام ارزشمند را به ملت عزیز ایران، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، جنابعالی و کلیه دست اندرکاران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و دوام توفیق قوای مسلح را در خدمت به اسلام عزیز و میهن بزرگ اسلامی از حضرت حق مسالت می‌کنم.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات