۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۵۰۷۲۸
طرح نشر شهید کاظمی؛

بسته‌های فرهنگی کتاب برای هدیه روز معلم

بسته‌های فرهنگی کتاب برای هدیه روز معلم
نشر شهیدکاظمی به بهانه روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری بسته‌های فرهنگی کتاب برای هدیه روز معلم با عنوان «کتاب‌های خوب برای معلمان خوب» آماده کرده است
به گزارش خبرگزاری رسا، رهبر معظم می‌فرمایند: «قشر معلم از عزیزترین، زحمتکش‌ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه‌اند.» در راستای تکریم مقام والای معلم در ایران، سالروز شهادت بزرگمرد عرصه اندیشه و تفکر، دانشمند فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری، به نام روز معلم نامگذاری شده است.

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و معلمان و اساتید به عنوان یکی از ارکان توسعه و تعالی کشور در شکل دهی به نظام علمی جامعه نقشی پررنگ دارند. اساتید دانشگاه از آن جهت که علاوه بر تدریس و تعلیم، عهده دار پژوهش و علم آوری هستند نقش پررنگ تری دارند.

نشر جهادی شهید کاظمی به بهانه روز معلم  و سالروز ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اقدام به طراحی و آماده سازی بسته‌های فرهنگی کتاب جهت هدیه روز معلم تحت عنوان «کتاب‌های خوب برای معلمان خوب» کرده است که با شرایط ویژه در اختیار مخاطبین و دانش آموزان قرار می‌دهد.

این هدیه معنوی  که شاید بهترین هدیه برای این ایام و معلمان عزیز می‌باشد توسط مخاطبین محترم تهیه و با پست رایگان برای معلمان در بسته بندی زیبا ارسال می‌‌شود. در این بسته فرهنگی سعی شده کتب مرتب با معلمان و اساتید انتخاب شود.

لازم به ذکر است که در این بسته فقط هزینه کتاب و سالنامه پلاک ۹۹ (با محوریت بیانیه گام دوم که شامل قطعه عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و تک متن‌ها و سخنرانی‌ها و شعرهای زیبا از شهدای شاخص در هر صفحه است)  حساب می‌‌شود و علاوه بر پست رایگان اقلام فرهنگی دیگری چون دفترچه  یادداشت، نشانه کتاب (چوب الف)، عکس شهدا و یک کتاب خوب دیگر به عنوان هدیه ارسال خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و سفارش این بسته‌های فرهنگی از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی nashreshahidkazemi.ir و یا از طریق ارسال کلمه «معلم خوب من» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام کنند./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات