۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۵۰۷۴۵

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی و بهداشتی در میان کارگران کم بضاعت

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی و بهداشتی در میان کارگران کم بضاعت
سرگرد احمدی فرد با اشاره به هفته بسیج کارگری از توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی در میان کارگران و نیازمندان خبر داد.
سرگرد سید ابراهیم احمدی فرد، مسؤول بسیج کارگری استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج کارگری، با همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج کارگری شرکت لوله سازی اهواز بیش از هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در میان کارگران کم بضاعت شرکت توزیع شد.

مسؤول بسیج کارگری استان خوزستان با اشاره به نقش کارگران در پیشرفت و توسعه کشور اظهار داشت: در هفته بسیج کارگری شیفت ایثار از سوی کارگران بسیجی شهرداری منطقه یک اهواز با حضور برخی اعضای شورای شهر اهواز، فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات استان خوزستان و مسئولان محلی در کوی مشعلی برگزار شد.

سرگرد احمدی فرد با بیان اینکه در هفته کارگری از کارگران نمونه و نخبه شرکت گروه ملی فولاد تقدیر به عمل آمد، خاطرنشان کرد: نخستین جلسه هم اندیشی (اتاق فکر) جهش تولید به میزبانی مدیرکل صداوسیمای استان، برگزار شد و در آن مشکلات پیش روی کار، تولید و کارآفرینی و استفاده از ظرفیت قدرت رسانه‌ای برای تحقق شعار سال ۹۹ سال مورد بررسی قرار گرفت.

وی به دیدار با امام جمعه اهواز و صحبت‌های معظم له درباره ضرورت بر تامین معیشت کارگران و تقویت بنیه معنوی در محیط‌های کارگری اشاره کرد و گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات به قشر آسیب پذیر بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در میان مستمندان شهرستان دشت آزادگان از سوی حوزه کارگری شهرستان توزیع شد.

مسؤول بسیج کارگری استان خوزستان با اشاره به برگزاری شیفت ایثار دیگری از سوی بسیج کارگری شرکت لوله سازی اهواز تصریح کرد: در این اقدام جهادی و خداپسندانه کارگران بسیجی بصورت رایگان اقدام به انجام امورات مربوطه در جهت شکوفایی رونق تولید کردند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات