۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۶۴۹۷۱۳
استاندار خوزستان:

۳۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی توزیع می شود

۳۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی توزیع می شود
استاندار خوزستان با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در هفته جاری، گفت: ۳۰۰ هزار بسته معیشتی برای آسیب دیدگان ناشی از کرونا در استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، عصر پنجشنبه در مراسم مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی رزمایش مواسات و همدلی قرارگاه امام حسن مجتبی، با اشاره به اینکه در پی فرمایش رهبر انقلاب درباره کمک مؤمنانه، همگان در استان خوزستان ملزم و بسیج به اجرای منویات معظم له در حد توان شدند، اظهار داشت: شورایی در این باره شکل و هماهنگی های لازم صورت و مسئولیت اجرایی طرح به سپاه استان محول شد تا با بر نامه ریزی منسجم و تقسیم کار مناسب شاهد توزیع در میان نیازمندان باشیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: افرادی که در اثر محدودیت‌های وضع شده برای مقابله با کرونا از لحاظ معیشتی، آسیب دیده و درآمد خانوادگی شان با مشکل مواجه شده بود، کمک ها را دریافت خواهند کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش ۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ هزارتومان تأمین شد، خاطرنشان کرد: بنا بر تهیه ۳۰۰ هزار بسته معیشتی است که هفتگی در میان آسیب دیدگان توزیع شود تا ذره ای از مشکلات پیش آمده حل گردد.

شریعتی با تأکید بر ضرورت وحدت در روزهای کرونایی گفت: در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، وحدت و همگرایی نیاز است، سپاه استان با همه توان پای کار بوده و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) را تشکیل داد.

وی بیان داشت: در اسرع وقت ۵۰ هزار بسته معیشتی، تهیه و توزیع شد و در هفته های پیش رو تا مرز رسیدن به ۳۰۰ هزار بسته معیشتی ادامه خواهیم داد./۹۴۵۶/پ203/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات