۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۵۰۸۵۸
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

معلمان در خط مقدم جبهه فرهنگی کشور هستند

معلمان در خط مقدم جبهه فرهنگی کشور هستند
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: معلمان گروهی هستند که در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و به همین جهت است که رسالت استادان و معلمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل ِ آینده‌ساز است و در روزگاری که دشمنان اسلام و انقلاب تمام قد با انواع هجمه های فرهنگی در حال فعالیت برای تخریب بنیان‌های فکری و هویّت فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی و ایرانی است، معلمان گروهی هستند که در خط مقدم این جبهه با تلاش خود ضمن خنثی کردن هجمه های دشمن، علم، دین، فرهنگ و خودباوری را به نسلهایی که آینده کشور از آنها است می آموزند و در پیشرفت و توسعه کشور نقش آفرینی می کنند، به همین جهت است که رسالت استادان و معلمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.

اعتلای فرهنگ و اندیشه جامعه و ساختن تمدن نوین ایرانی با الگوی اسلامی یا همان گام دوم انقلاب اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است و بی شک شهید آیت الله مطهری الگویی تمام عیار برای جامعه بزرگ معلمان بوده و انتظار می‌رود که معلمان و استادان فرهیخته، همچنان با استعانت از آموزه‌های اسلامی و فرهنگ ایرانی، و فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب بنیان‌های فکری و هویّت فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی ایران را استحکام بخشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت «استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)» و شهدای والامقام معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک عرض نموده و به سهم خود  از زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف قدردانی می کنم./1304/د102/ب1

سید یوسف طباطبائی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات