۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۵۰۸۸۵
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «چلچراغ مصیبت و بلاء» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «چلچراغ مصیبت و بلاء» منتشر شد
کتاب «چلچراغ مصیبت و بلاء» با 72 صفحه منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «چلچراغ مصیبت و بلاء: شبکه ای از چهل آیه و روایت مرتبط با این موضوع» اظهار داشت: مصیبت و بلا یک امر مستقل و منفرد در گوشه ای از زندگی نیست، بلکه یک سیستم روحی، فکری و رفتاری است که آثار و اهداف تعیین شده ای را دنبال می کند.

وی گفت: بر اساس نگرش اسلام، مصیبت و بلا نه تنها مانع رسیدن به خوشبختی و بهروزی نیست، بلکه یکی از مهم ترین عوامل کسب موفقیت و سعادت است. البته به شرط آن که در مواجهه با آن طبق یک نگرش الهی رفتار مناسب و مطلوبی از خود بروز دهیم.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در کتاب حاضر تلاش شده تا با گردآوری چهل گزاره دینی مرتبط با موضوع مصیبت و بلا و ارائه یک دسته بندی منطقی و ترجمه کاربردی از آن ها، زمینه آشنایی بیشتر با این موضوع فراهم شود.

پهلوانی به معرفی کتاب «چلچراغ مصیبت و بلاء» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت سید محمد حسین دعایی تألیف شده که در موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام تهیه و منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «چلچراغ مصیبت و بلاء» با ۷۲ صفحه منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات