۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۵۰۹۹۱
رییس دفتر سیاسی ائتلاف جوانان 14 فوریه مطرح کرد؛

مخالفت ملت بحرین با حضور نظامیان آمریکا در این کشور

مخالفت ملت بحرین با حضور نظامیان آمریکا در این کشور
رییس دفتر سیاسی ائتلاف جوانان 14 فوریه اعلام کرد که ملت بحرین هر گونه حضور نظامی بیگانه در این کشور را نمی پذیرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «ابرهیم العرادی» رییس دفتر سیاسی ائتلاف جوانان 14 فوریه به مناسبت روز ملی «بیرون کردن نظامیان آمریکا از بحرین» حضور نظامیان آمریکایی در این کشور را مانعی بزرگ بر سر راه دموکراسی و با هدف حمایت از رژیم آل خلیفه دانست.

به نوشته وبسایت منامه پست، رییس دفتر سیاسی ائتلاف جوانان 14 فوریه حضور نیروهای آمریکایی در بحرین را با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت ها و نقض حقوق بشر از سوی رژیم آل خلیفه قلمداد کرد.

وی ادامه داد: حضور نیروهای آمریکایی در بحرین غیرقانونی است و هدف از وجود پایگاه نظامی بیگانه در این کشور، حمایت از رژیمی دیکتاتور است و ملت بحرین هر گونه حضور نظامی بیگانه را که به امنیت، حاکمیت و استقلال این کشور لطمه می زند را نمی پذیرد.

گفتنی است که ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین در جزیره‌ای نزدیک به عربستان و میزبان بالغ بر ۷۰۰۰ سرباز آمریکایی است. پایگاه هوایی شیخ عیسی در این جزیره نیز میزبان جنگنده های آمریکایی و هواپیماهای تجسسی است./983/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
رسانه‌های آلمانی اعلام کردند در ساختمان تاریخی کاخ شهر برلین آتش‌سوزی رخ داده است.
0
0
مریم سادات ایران پوری
Iran, Islamic Republic of
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
▪️حقیقتی ناگفته که در پسِ توان تولید ۶۰ نوع موشک، پرتاب ماهواره یا انواع کلاس‌های اختصاصی قایق‌های تندرو از چشممان دور مانده، قدرت علوم انسانی خاص ایرانه که زمینه‌ساز این پیشرفت‌ها شده؛ و اون، نهاد ولایت فقیه هست، پدیده‌ی دانش علوم سیاسی قرن ۲۱ جهان و معمارِ ایران قوی
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
ما باید از کرونا تشکر کنیم که قیمت نفت را پایین آورد، زیرا نفت به ابزاری در دست مستکبران و متکبران تبدیل شده است..
ما اید از کرونا تشکر کنیم که سیاست‌مداران را خانه‌نشین کرد و لحن خودکامه مستکبران را تغییر داد و اکنون آن‌ها با زبان همگرایی و صحبت می‌کنند.
0
0