۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۵۱۱۱۸

شناسایی ۱۶۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان

شناسایی ۱۶۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان
احسان پور با اشاره به شناسایی نخستین مورد ابتلا به کرونا در شهرستان لالی، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان خوزستان شناسایی شد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان عنوان داشت: از دیروز تا امروز «۱۴ اردیبهشت ماه»، ۱۶۵ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان شناسایی شدند که با احتساب موارد ابتلا به سه هزار ۲۰۶ مورد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با بیان اینکه نخستین مورد ابتلا به کرونا در شهرستان لالی به ثبت رسید، اظهار داشت: تعداد موارد بستری در حال افزایش است و در حال حاضر  نیز ۴۱۰ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند.

احسان پور ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داد تا فوت شدگان به ۲۲۶ نفر برسد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی استان تاکنون دوهزار و ۵۷۰ نفر از مبتلایان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در رابطه با تفکیک آمار جدید خاطرنشان کرد: ۷۴ مورد در اهواز، ده مورد در دزفول و اندیمشک، ۹ مورد در هندیجان، ۸ مورد در رامهرمز، ۷ مورد در کارون، هویزه و ایذه، شش مورد در ماهشهر، ۵ مورد در بهبهان و شوشتر، سه مورددر باوی، حمیدیه، دو مورد در خرمشهر، آبادان و مسجدسلیمان، یک مورد در باغملک، دشت آزادگان، رامشیر و لالی آمار مبتلایان جدید در استان است./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات