۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۵۱۴۲۶
امام جمعه تنکابن:

رزمایش ملی مواسات محصول ولایت مداری ملت ایران است

رزمایش ملی مواسات محصول ولایت مداری ملت ایران است
حجت الاسلام هدایتی گفت: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه نشان داد ملت بزرگ ایران گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی هدایتی، امام جمعه تنکابن در دیدار گروه‌های جهادی این شهرستان، انفاق و دستگیری از محرومان جامعه را یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های مهم ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: در این ماه با فضیلت باید از همه فرصت‌ها برای کمک به کسانی که این روز‌ها با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه هستند بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام هدایتی در ادامه سخنان خود به اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در سطح کشورمان همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: پس از رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری شاهد یک حرکت خودجوش برای کمک و خدمات رسانی به محرومان جامعه هستیم.
 
امام جمعه تنکابن با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در طول تاریخ در نوع دوستی و توجه به محرومان پیشگام بودند، بیان داشت: این مردم با فرهنگ و مؤمن در حوادث مختلف با حضور در عرصه خدمات رسانی، بسیاری از مشکلات را رفع کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که گروه‌های جهادی از نخستین روز شیوع ویروس کرونا به صحنه آمده و خدمات ارزشمندی را به مردم و همچنین کادر درمانی و بیمارستانی ارائه کردند، افزود: این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها امروز پس از گذشت دو ماه نیم با قدرت در جامعه ادامه دارد.
 
حجت الاسلام هدایتی با اشاره به این که رسیدن به شرایط فعلی محصول تلاش و همدلی همه بخش‌های کشور است، تصریح کرد: در این میان گروه‌های جهادی خالصانه و با نیت الهی در میدان حاضر شدند و هر چه در توان داشتند برای ارائه خدمت مناسب به مردم استفاده کردند.
 
امام جمعه تنکابن با اشاره به این که متأسفانه دشمنان ملت بزرگ ایران در این مدت همه توان خود را برای تضعیف خدمات ارائه شده به کار گرفتند، بیان داشت: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران موجب خنثی شدن توطئه تبلیغاتی رسانه‌های معاند علیه ایران اسلامی شده است.
 
وی همچنین به تلاش گسترده بسیجیان در مقابله با کرونا در طول ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بسیجیان درجنگ با ویروس کرونا به دنیا ثابت کردند که یک زمان در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادند و مقاومت کردند و در این جنگ هم پیروز میدان شدند.
 
حجت الاسلام هدایتی با بیان این که رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه نشان داد ملت بزرگ ایران گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند، تصریح کرد: این ملت ولایت مدار با حضور در عرصه خدمت رسانی ثابت کردند فشار و تحریم‌های اقتصادی دشمن نمی‌تواند مانعی در مسیر خدمت رسانی به مردم باشد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات