۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۵۱۲۹۷
حجت الاسلام سلطانی خبر داد؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی ضیافت همدلی در ساری

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی ضیافت همدلی در ساری
رییس ادراه اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی "ضیافت همدلی" بین مددجویان این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام علی سلطانی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساری گفت: رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در ساری اجرا گردید.
 
حجت الاسلام سلطانی افزود: این رزمایش در دو مرحله اجرا میشود که مرحله نخست آن با حضور فرماندار ساری، مدیرکل اوقاف استان مازندران و با توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان آغاز شد.
 
وی تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی حدود ۳۰۰ هزار تومان است که از محل نیات موقوفات مرتبط بوده و در جوار آستان مقدس امامزاده عباس (ع) بسته بندی و بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساری خاطرنشان کرد: مرحله دوم این رزمایش در اواسط ماه مبارک رمضان با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر ادامه پیدا می‌کند.
 
حجت الاسلام سلطانی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ساری از همه ظرفیت‌های موجود مانند هیأت امنای مساجد، امامزادگان، خیرین، متولیان موقوفات و واقفان خیراندیش در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر استفاده می‌کند./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات