۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۵۱۵۰۲
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

ارتقای کیفی و کمی برنامه های آموزشی و تهذیبی

ارتقای کیفی و کمی برنامه های آموزشی و تهذیبی
مدیر حوزه علمیه لرستان ارتقای برنامه های آموزشی و تهذیبی حوزه را در اولویت برنامه ها خواند و گفت: در قالب بازدیدهای دوره ای تللاش می شود این برنامه ها ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 13 مدرسه علمیه برادران در استان فعالیت دارد.

وی مدارس علمیه را ظرفیتی عظیم برای پرورش و تربیت طلاب خواند و افزود: ارتقای کمی و کیفی برنامه های علمی، آموزشی، تهذیبی و اخلاقی در این زمینه ضروری است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به انجام بازدیدهای دوره ای از مدارس علمیه استان اشاره کرد و گفت: این اقدام فرصتی برای ارزیابی روند دوره های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی اساتید و طلاب است.

وی ادامه داد: ارتقای شاخصه های کمی و کیفی تهذیب و آموزش به صورت جدی دنبال می شود، چراکه آموزش و پژوهش لازمه رشد علمی طلاب است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان داشت: در قالب برگزاری دوره ها و بازدیدها تلاش می شود ضعف ها در زمینه آموزش، تهذیب، تبلیغ و پژوهش برطرف شود و نقاط قوت نیز تقویت خواهد شد.

وی بر ضرورت ارتقای زیرساخت های آموزشی و پژوهشی تأکید کرد و اظهار داشت: در این زمینه از همه ظرفیت ها و توانمندی اساتید حوزه بهره مند می شویم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات