۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۵۱۵۵۷
یادداشت؛

ضرورت مراقبت از وحدت نیروهای انقلاب

ضرورت مراقبت از وحدت نیروهای انقلاب
مراقبت از وحدت نیرو‌های انقلاب یک امر واجب و ضروری است؛ چشم امید مردم به این جریان است تا باوحدت، انسجام واقدام به هنگام گره گشایی مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرگزاري رسا، محمد امین توکلی زاده، کارشناس مسائل سیاسی: انشاالله مجلس یازدهم با انسجام وهمدلی حداکثری نیروهای انقلاب  تبدیل به مجلسی انقلابی ،کارآمد و گره گشا خواهد شد.

مراقبت از وحدت نیروهای انقلاب یک امر واجب و ضروری است چشم امید مردم به این جریان است تا باوحدت، انسجام  واقدام به هنگام گره گشایی مشکلات مردم باشند.

دکتر زاکانی با همه تجربه، توانمندی و محبوبیتی که در جریان انقلاب دارد با تشخیص درست و روحیه ایثارگری و اقدام امید آفرین خود پیام مهمی را به افکار عمومی و منتخبین مجلس یازدهم داد.

طریق تحول و کارآمد سازی از مسیر وحدت و همدلی جریان انقلاب عبور می کند و تا منتخبین مردم از سیم خاردار نفس خود عبور نکنند نخواهند توانست کاری برای تحول مجلس انجام دهند.

انقلابی بودن منتخبین مجلس با حفظ وحدت و عبور از خود و قبیله و سلیقه فردی محک خواهد خورد وجریان انقلاب دیگر فریب شعارهای مانند رقابت درون گفتمانی،خالص سازی... که روکش فریبنده قدرت طلبی و قبیله گرایی است را نخواهد خورد.

اینک نوبت به دیگران است که ثابت کنند جایگاه مجلس را  تبدیل به سنگر خدمت به مردم خواهند کرد و با عبرت از گذشته، پای باندهای قدرت و ثروت را به مجلس باز نخواهند نمود و اجازه نخواهد داد کاسبان قدرت از بیرون برای مناصب مجلس کارسازی و تصمیم گیری کنند./1360/

منبع: فارس
ارسال نظرات